021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (1 امتیاز)

تحصیل دندان پزشکی در دانشگاه لودز لهستان

رشته دندانپزشکی دانشگاه لودز
دانشگاه لودز لهستان

اطلاعات کلی رشته

فهرست مطالب

تحصیل  دندان پزشکی در دانشگاه لودز لهستان

رشته دندانپزشکی از معدود رشته هایی است که علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند. دانشگاه پزشکی لودز یا دانشگاه ووج لهستان از سال 2003 تا به اکنون اجازه ورود تعداد زیادی علاقه مند به تحصیل در رشته دندانپزشکی را به دانشگاه خود داده است. این دانشگاه که در سال های قبل به تدریس دانشجویان پزشکی نظامی مشغول بود تصمیم گرفت تا دانشجویان بین المللی را به جهت آموزش به دانشگاه خود دعوت کند.

دانشگاه پزشکی لودز لهستان دارای دوره های 5 ساله دندانپزشکی به زبان انگلیسی می باشد. دارا بودن اعتبار بالا در سراسر قاره اروپا، هزینه مناسب زندگی، هزینه مناسب تحصیل، تدریس و آموزش دندان پزشکی به زبان انگلیسی و … از عواملی است که سبب شده تا افراد زیادی از سراسر جهان به جهت قبولی در مصاحبه این دانشگاه رقابت کنند. در این مقاله قصد داریم به شما اطلاعاتی در مورد بخش های مختلف و مهم تحصیل در رشته دندان پزشکی دانشگاه پزشکی لودز لهستان بدهیم.

امکانات آموزشی تحصیل دندانپزشکی دانشگاه لودز لهستان

امکانات آموزشی تحصیل دندانپزشکی دانشگاه لودز به وفور یافت می شود. دارا بودن 4 بیمارستان مجهز به جهت آموزش دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی یکی از امکانات این دانشگاه می باشد. لازم به ذکر است که شروع کلاس های دندانپزشکی تنها یک بار در سال انجام می گیرد و از ماه اکتبر تا ژوئیه ادامه دارد. در سال 2012 مرکز دندانپزشکی دانشگاه لودز لهستان اقدام به تاسیس واحد های مجهز دندانپزشکی اتاق فانتوم کرد .در این کلاس ها که 20 نفر دانشجو وجود دارد دانشجویان می توانند از نزدیک با ابزارات دندان پزشکی و جراحی های دندان پزشکی آشنا شوند. دانشگاه پزشکی لودز لهستان از معتبرترین برندهای تجاری پزشکی به منظور استفاده دانشجویان خود از وسایل دندانپزشکی و پزشکی استفاده می کند.

از دیگر امکانات رفاهی این دانشگاه که در دست دانشجویان بین المللی دندان پزشکی قرار می گیرد وجود خوابگاه مجهز است. وجود 2 خوابگاه نزدیک به وسایل حمل و نقل از امکاناتی است که دانشگاه پزشکی لودز در اختیار دانشجویان دندان پزشکی قرار داده است. دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه لودز لهستان همواره می توانند از امکاناتی نظیر اتاق پیاده روی، باشگاه بدن سازی و استخر بهرمند شوند. از دیگر امکانات آموزشی این دانشگاه در رشته دندان پزشکی می توان به 750 پزشک متخصص و مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد. تمامی اساتید دانشگاه پزشکی لودز لهستان دارای دو مدرک دکترا می باشند.

شیوه آزمون ورودی جهت پذیرش در رشته دندانپزشکی دانشگاه پزشکی لودز  لهستان

شیوه پذیرش و قبولی در دانشگاه پزشکی لودز و تحصیل در رشته دندانپزشکی آن دارای یک پروسه متفاوت می باشد. زمان درخواست شما برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه لودز لهستان در اوایل آوریل می باشد و زمان مصاحبه شما در ماه های ژوئیه یا اوت می باشد. این مصاحبه توسط پرسنل دانشگاه پزشکی لودز از طریق اسکایپ انجام می گیرد و در آن از دانشجو در مورد انگیزه و رفتار و پتانسیل اجتماعی و پزشکی سوال می شود.

شرط پاسخ گویی به سوالات مصاحبه، داشتن مدرک زبان می باشد. پس از آن از شما سوالاتی در حوزه زیست، فیزیک، ریاضی و شیمی پرسیده می شود که شما باید در آن سوال ها امتیاز 8 را دریافت نمایید. پس از انجام مصاحبه و قبولی شما موظفید در کلاس های 1 ساله مقدماتی دانشگاه پزشکی لودز  شرکت کنید. این کلاس ها شامل آزمایشگاه های زیست شناسی و کالبد، فیزیک، ریاضی و شیمی می باشد. تمامی کلاس ها رشته دندان پزشکی دانشگاه پزشکی لودز لهستان به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

ظرفیت رشته دندان زشکی دانشگاه لودز لهستان

همان طور که می دانید هر دانشگاه وابسته به میزان خروجی و فارغ التحصیلی دانشجویان خود هر ساله دانشجو می پذیرد. دانشگاه پزشکی لودز به جهت کیفیت بالا در شیوه تدریس و دارا بودن لوازم مجهز دندان پزشکی دارای خواهان زیادی می باشد. هر ساله تعداد کثیری در سراسر جهان به جهت قبولی در رشته دندان پزشکی دانشگاه پزشکی لودز لهستان رقابت می کنند که از این رقابت تنها 20 الی 30 نفر موفق می شوند.

دانشگاه پزشکی لودز از سال دوم رشته دندانپزشکی اقدام به بورسیه دانشجویانی می کند که دارای رزومه بالایی می باشند. اعتبار مدرک 5 ساله دندانپزشکی دانشگاه لودز لهستان بسیار بالا می باشد. فارغ التحصیلان دندان پزشکی این دانشگاه می توانند در سراسر قاره اروپا اقدام به کار کنند. مدرک دندانپزشکی دانشگاه لودز لهستان در سال 2019 مورد تایید وزارت بهداشت کشور ایران قرار گرفت.

شهریه رشته دندانپزشکی دانشگاه پزشکی لودز لهستان

تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه پزشکی لودز 5 ساله است که در طی این چند سال تمامی دروس به زبان انگلیسی و توسط بهترین اساتید جهانی تدریس می شوند. هزینه تحصیل در رشته دندان پزشکی در دانشگاه 13000یورو در سال است. دانشجویان بین المللی دندان پزشکی موظف اند در زمان مقرر شهریه خود را پرداخت کنند

در صورت عدم پرداخت شهریه دندان پزشکی، دانشگاه پزشکی لودز اقدام به اخذ مبلغ اصل شهریه همراه با 13 درصد افزایش شهریه خواهد کرد. دانشگاه پزشکی لودز لهستان به دانشجویان دندان پزشکی بین المللی خود اجاره کار پاره وقت به مدت 30 ساعت در هفته را خواهد داد. نزدیک به 50 درصد مردم لهستان به زبان انگلیسی صحبت می کنند پس نخستین گام به جهت اشتغال در کشور لهستان تبحر در صحبت کردن به زبان انگلیسی می باشد. اشتغال در لهستان مشروط بر نبود دانشجوی ملی این کشور می باشد.

دوره پریمدیکال لازمه موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه لودز لهستان

علاقه مندان به تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه لودز لهستان علاوه بر مدارک مهاجرت خود نیازمند دیپلم ریاضی یا تجربی 16 به بالا همراه با ریز نمرات خود و گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی می باشند. پذیرش و تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه پزشکی لودز مشروط بر گواهی سلامت شما و عدم فقدان شما در حمل  ویروسHIV  و هپاتیت B می باشد.

لازمه قبولی شما در رشته دندانپزشکی دانشگاه پزشکی لودز لهستان دارا بودن نمره مورد تایید در مدرک زبان تافل یا آیتلس می باشد. این دانشگاه برای پذیرش در رشته دندان پزشکی خود شروطی را در شرایط سنی تعیین کرده است و تنها افرادی را به منظور تحصیل در رشته دندان پزشکی می پذیرد که کمتر از 30 سال سن داشته باشند. گذراندن دوره پریمدیکال یا پیش دانشگاهی پزشکی نقش مهمی در پذیرش دندانپزشکی دانشگاه لودز دارد.

گالری تصاویر دانشگاه

رشته های دیگر

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا