021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
4.7/5 - (3 امتیاز)

کلاس خصوصی آمادگی آزمون آیلتس – IELTS

یادگیری زبان انگلیسی از مهمترین اقدامات متقاضیان مهاجرت بویژه مهاجرت تحصیلی و کاری است. بسیاری از متقاضیان تحصیل در رشته های علوم پزشکی، مهندسی و حوزه علوم انسانی، نیازمند اخذ مدرک بین المللی زبان انگلیسی در راستای مهاجرت تحصیلی خود هستند. از معتبرترین مدارک قابل قبول، مدرک آیلتس می باشد. بسیاری از دانشگاه های اروپا و همچنین سفارت ها برای پروسه پذیرش و ویزای تحصیلی و اقامتی نیازمند مدرک آیلتس با حداقل نمره 6 می باشند.

کلاس خصوصی آمادگی آزمون آیلتس - IELTS

ویژگی ها و شاخصه های کلاس خصوصی IELTS در کالج آریا دانش

آموزش حضوری و آنلاین

حل تمرین و تست زنی

کسب نمره حداقل 6 آیلتس

اساتید مجرب و متخصص

همراه با 3 ماک آیلتس

تقویت مهارت های چهارگانه

پکیج آموزشی رایگان

آموزش تخصصی و استاندارد

مشاوره ثبت نام در آزمون

مهمترین شاخصه ها در یادگیری اصولی آیلتس

آیلتس یکی از آزمون های بین المللی است که توسط مجموعه کمبریج انگلستان در سراسر دنیا برگزار می شود و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. از این رو در مراکز آموزشی مختلف، کالج ها و دانشگاه های مختلف کلاس های آیلتس به شکل گروهی و خصوصی برگزار می شود. مهمترین نکته در کلاس خصوصی آیلتس بهره مندی از استاد مجرب و متخصص و محتوا و منابع آموزشی استاندارد و با کیفیت و همچنین تمرین و تکرار زیاد است. این سه شاخصه در کنار یکدیگر می تواند تضمین کننده کسب نمره قابل قبول در آزمون آیلتس باشد. به طور معمول حداقل 3 ماه و حداکثر 2 سال برای کسب نمره بالای 6 آیلتس زمان نیاز است که این بازه زمانی به میزان حل تمرین و تکرار، تایم مطالعه در طول روز، پایه علمی متقاضی و انگیزه و اهداف فرد وابسته می باشد.

آموزش تلفیقی آیلتس، از کتاب تا ویدئوی آموزشی

یکی از مهمترین فاکتورها در کلاس خصوصی آیلتس، آموزش تلفیقی است. کتاب به عنوان یک منبع معتبر در کنار ویدئوهای آموزشی، پاورپوینت، جزوات، محتواهای صوتی و تصویری و … می تواند ترکیب مناسبی برای کلاس های آمادگی آزمون آیلتس باشد. با بکارگیری این ابزارها تمامی مهارت های زبان انگلیسی در زبان آموز تقویت می شود و متقاضی به آمادگی بالایی در مهارت های چهارگانه برای موفقیت در آزمون آزمون آیلتس کسب می کند.

تقویت مهارت های تخصصی چهارگانه ویژه آزمون آیلتس

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای دانشپذیران کلاس خصوصی آیلتس وجود دارد این است که بتوانند مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی خود را متناسب با ساختار آزمون آیلتس تقویت نمایند. این مهارت ها شامل اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ می باشد و در تمامی آزمون های بین المللی از جمله آیلتس و تافل نیز این مهارت ها ارزیابی می شود. از این رو وجود یک استاد تخصصی آیلتس همراه با تلاش و پشتکار و تمرین فراوان دانشپذیر می تواند پکیج  مناسبی برای تقویت این مهارت ها باشد.

کلاس های خصوصی IELTS در آریا دانش همراه با اساتید متخصص

کالج آریا دانش با توجه به سابقه خود در حوزه آموزش های بین المللی از جمله آموزش زبان انگلیسی و همچنین برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی از جمله آزمون های ورودی پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های خارج از کشور از جمله IMAT ایتالیا، BMAT انگلستان، YOS ترکیه، SAT آمریکا و … از مجموعه اساتید مجرب و متخصصی بهره مند می باشد. این اساتید علاوه بر سابقه تدریس تخصصی و طولانی مدت، در زمینه تالیف کتب آموزشی نیز فعالیت دارند. با توجه به حساسیت آزمون آیلتس و کسب نمره قابل قبول در این آزمون، مجموعه آریا دانش دوره های گروهی و کلاس های خصوصی آیلتس را به شکل پیوسته برای متقاضیان مهاجرت به ویژه مهاجرت تحصیلی برگزار می کند. کلاس هاص خصوصی آیلتس، در قالب دوره های حضوری و آنلاین به شکل پکیج های کوتاه مدت و بلند مدت برگزار می شود.

پس از شرکت در کلاس خصوصی آیلتس چه بدست خواهید آورد؟

  • خواندن و تحلیل محتوای تخصصی و در نتیجه ارتقاء مهارت ریدینگ
  • ارتفاء مهارت های لیسنینگ مورد نیاز برای آزمون آیلتس آکادمیک
  • یادگیری اصولی گرامر پیشرفته و لغات صحیح برای رایتینگ آکادمیک
  • آگاهی از اشتباهات رایج در آزمون آیلتس آکادمیک و جلوگیری از آنان
  • دستیابی به نمره 6 تا 7 آیلتس با توجه به امتیاز مورد نیاز مهاجرت شما
  • یادگیری عبارات کاربردی و استراتژی های ارتباطی برای ارتقاء مکالمه
  • ارتقاء سریع مهارت های چهارگانه زبان ویژه آزمون آیلتس آکادمیک
  • پیدا کردن نقاط قوت و ضعف در بخش هایی مختلف آزمون آیلتس
  • ارتقاء دانش و افزایش اعتماد به نفس برای استفاده از دانش زبانی خود

خدمات کالج آریا دانش ویژه کلاس های خصوصی آمادگی IELTS

  • امکان برگزاری کلاس های حضوری و کلاس آنلاین با بروزترین پلتفرم ها
  • برگزاری کلاس حضوری و آنلاین متناسب با زمانبندی هفتگی متقاضی
  • راه اندازی گروه تلگرامی با حضور استاد جهت ارسال محتواهای آموزشی
  • آموزش اصولی همراه با برنامه استاندارد در جهت کسب نمره حداقل 6
  • منابع آموزشی کاملا رایگان و سیستم و برنامه ریزی آموزشی هدفمند
  • کلاس های رفع اشکال در جهت بهبود عملکرد و تسلط بعد از هر ماک
  • بهره مندی از اساتید متخصص با بیش از 15 سال سابقه تدریس آیلتس
  • چندین مرحله آزمون آزمایشی در طول دوره همراه با حل تست و تمرین
  • مشاوره در جهت انتخاب سنتر آزمون اصلی و کمک به ثبت نام IELTS

سوالات متداول

متقاضیان مهاجرت بویژه مهاجرت تحصیلی نیازمند داشتن مدرک آیلتس و یا دیگر مدارک بین المللی هستند.

تسلط به سبک آزمون آیلتس، تقویت مهارت های چهارگانه ویژه آزمون آیلتس، بروز بودن مدل تدریس، استفاده از محتوای آموزشی خوب، فن بیان بالا، تجربه کافی در امر تدریس.

در موفقیت در آزمون آیلتس، دانشپذیران باید بتوانند تمامی مهارت های زبانی خود را تقویت کنند. این مهارت ها شامل ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ می باشد. همچنین تمرین و تکرار جهت تسلط به مباحث آموزشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت در چند آزمون شبیه ساز آیلتس (ماک) نیز می تواند کمک شایانی در موفقیت در آزمون اصلی کند.

تدریس خصوصی های دیگر

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا