021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (1 امتیاز)

کلاس خصوصی زبان انگلیسی عمومی – General English

یادگیری زبان انگلیسی از مهمترین اقدامات متقاضیان مهاجرت تحصیلی است. بسیاری از متقاضیان تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپایی و مهاجرت تحصیلی و همچنین مهارجت کاری و شغلی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدرک های بین المللی از جمله آیلتس و تافل هستند. از آن جایی که یادگیری زبان انگلیسی در بخش های مختلف از جمله اخذ پذیرش، تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی از سفارت کشور هدف و اخذ ویزای کاری اهمیت دارد، یکی از اقدامات اصلی متقاضیان مهاجرت شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی عمومی و سپس اخذ مدرک زبان مورد نظر می باشد.

کلاس خصوصی زبان انگلیسی عمومی

ویژگی ها و شاخصه های کلاس خصوصی زبان عمومی در کالج آریا دانش

آموزش حضوری و آنلاین

تقویت مهارت های چهارگانه

اساتید مجرب و متخصص

آزمون های ارزیابی مستمر

پکیج آموزشی رایگان

آموزش تخصصی و استاندارد

یادگیری تخصصی زبان انگلیسی از پایه

یکی از ایراداتی که همیشه از آموزشگاه ها و مدارس گرفته می شود مدل تدریس و سیستم آموزشی بویژه در بخش زبان های خارجی است. از آنجایی که زبان انگلیسی اولین و پرکاربردترین زبان در دنیا قلمداد می شود، نیازمند استفاده از یک سیستم آموزشی استاندارد جهت آموزش و ارائه به متقاضیانش است. آموزش صحیح و از پایه زبان انگلیسی می تواند مسیر را برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت بویژه مهاجرت تحصیلی هموار نماید. افزایش دامنه لغات و یادگیری گرامرهای ساده و پیچیده از ملزومات یادگیری زبان است. در مرحله بعد یادگیری و توانایی مکالمه از اولویت های مهم است.

سیستم آموزشی تلفیقی، کتاب و ویدئوی آموزشی

یکی از کلیدی ترین فاکتورها در کلاس خصوصی زبان انگلیسی عمومی، آموزش مولتی مدیا و تلفیقی است. کتاب به عنوان یک منبع معتبر در کنار ویدئوهای آموزشی، فیلم و سریال، پاورپوینت، جزوات، پادکست و … می تواند ترکیب مناسبی برای آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. با استفاده از این ابزار تمامی مهارت های زبان انگلیسی در دانشپذیر تقویت می شود. در کنار این موارد مدرس تخصصی و با تجربه می تواند نقش زیادی در انتقال محتوای آموزشی به زبان آموز داشته باشد و علاوه بر ایجاد انگیزه مناسب، محتوا را براساس اولویت ها و استاندارد تدریس به زبان آموز آموزش دهد.

تقویت مهارت های تخصصی چهارگانه زبان انگلیسی

یکی از مهمترین آیتم هایی که برای دانشپذیران زبان انگلیسی وجود دارد این است که بتوانند مهارت های چهارگانه زبان خود را تقویت نمایند. این مهارت ها شامل اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ می باشد و در تمامی آزمون های بین المللی از جمله آیلتس، تافل و دولینگو نیز این مهارت ها ارزیابی می شود. در تقویت این موارد علاوه بر مدرس حرفه ای، سیستم آموزشی، محتوای آموزشی، گذر زمان جهت تثبیت و تمرین و تکرار اهمیت خاص خود را دارند. به طور معمول، طول دوره یادگیری اصولی زبان انگلیسی، حداقل یک ساله تا 2 ساله می باشد که این بازه زمانی به فاکتورهای مختلفی وابسته است.

کلاس خصوصی زبان انگلیسی آریا دانش همراه با اساتید مجرب

مجموعه آریا دانش با توجه به سابقه خود در حوزه آموزش های بین المللی از جمله آموزش زبان انگلیسی و همچنین برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی از جمله آزمون های ورودی پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های خارج از کشور از جمله دوره آمادگی آزمون آیمت ایتالیا، دوره پری مدیکال اروپا، آمادگی آزمون BMAT انگلستان، MCAT آمریکا، دیپلم های بین المللی A-level و IB و … از مجموعه اساتید مجرب و متخصصی بهره مند می باشد. این اساتید علاوه بر سابقه تدریس طولانی مدت، در امر تالیف و گردآوری جزوات و کتب آموزشی نیز فعالیت دارند. بهره گیری از بروزترین متد تدریس، استفاده از استانداردترین محتوای آموزشی همراه با هوش تدریس و ارتباط قوی کلامی و چشمی با دانشپذیران از ویژگی های اساتید کالج آریا دانش است.

پس از شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی چه بدست خواهید آورد؟

  • افزایش دامنه لغات زبان انگلیسی پایه و پیشرفته
  • تقویت مهارت خواندن و مطالعه و مهارت شنیداری
  • یادگیری اصولی ساختار جمله و گرامر پیشرفته
  • آشنایی با ساختار آزمون های بین المللی زبان
  • امکان کسب نمره بالا در آزمون های بین المللی
  • یادگیری عبارات کاربردی و ارتقاء سطح مکالمه
  • تقویت سریع مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی
  • افزایش اعتماد به نفس برای استفاده از دانش زبان

خدمات کالج آریا دانش ویژه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی عمومی

  • امکان برگزاری کلاس های حضوری و کلاس آنلاین با بروزترین پلتفرم ها
  • برگزاری کلاس حضوری و آنلاین متناسب با زمانبندی هفتگی متقاضی
  • راه اندازی گروه تلگرامی با حضور استاد جهت ارسال محتواهای آموزشی
  • آموزش پایه و اصولی در راستای اخذ مدرک زبان انگلیسی بین المللی
  • منابع آموزشی کاملا رایگان و سیستم و برنامه ریزی آموزشی هدفمند
  • کلاس های رفع اشکال در جهت بهبود عملکرد و تسلط به تمامی مباحث
  • بهره مندی از اساتید متخصص با بیش از 15 سال سابقه تدریس زبان
  • چندین مرحله آزمون های آزمایشی در طول دوره جهت ارزیابی دقیق

سوالات متداول

متقاضیان مهاجرت بویژه مهاجرت تحصیلی نیازمند دانش زبان انگلیسی و یا مدرک بین المللی آن هستند.

تسلط به مباحث آموزشی، بروز بودن مدل تدریس، استفاده از منابع آموزشی استاندارد، فن بیان خوب، تجربه کافی در امر تدریس.

در یادگیری زبان انگلیسی، دانشپذیران باید بتوانند تمامی مهارت های زبانی خود را تقویت کنند. این مهارت ها شامل ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ می باشد. همچنین تمرین و تکرار جهت تسلط به مباحث آموزشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

تدریس خصوصی های دیگر

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا