021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (20 امتیاز)

دوره پری مدیکال یا فاندیشن در کالج های مجارستان 2022

دوره پری مدیکال اروپا در مجارستان

فهرست مطالب

دوره پری مدیکال یا فاندیشن در کالج های مجارستان

دانشگاه های مختلف اروپا جهت پذیرش در رشته های علوم پزشکی همچون پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه، پرستاری، مامایی و … آزمون ورودی برگزار می کنند. آزمون ورودی پزشکی اروپا معمولا شامل دو قسمت آزمون کتبی و آزمون مصاحبه یا شفاهی است.  جهت موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها، شرکت در دوره های پری مدیکال در اروپا بویژه دوره پری مدیکال در مجارستان می تواند مسیر را برای متقاضیان هموار کند. دوره پری مدیکال در کالج های مجارستان به عنوان دوره فاندیشن مطرح است و علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، دروس تخصصی آزمون های ورودی نیز آموزش داده می شود. در ادامه به معرفی ساختار آزمون های ورودی، معرفی دوره پری مدیکال در مجارستان و معرفی بهترین مراکز آموزشی جهت شرکت در دوره فاندیشن در کالج های مجارستان می پردازیم.

نحوه آزمون ورودی رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های اروپا

آزمون ورودی پزشکی اروپا جهت پذیرش رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی معمولا از دو بخش کتبی و مصاحبه تشکیل می شود. قسمت اول آزمون ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا شامل سوالات تستی از دروس زیست شناسی، شیمی، فیزیولوژی، آناتومی، مدیکال ترمینولوژی، میکروبیولوژی، بافت شناسی، بیوشیمی، زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و … بوده و در مرحله دوم آزمون مصاحبه به صورت شفاهی برگزار می شود. به طور معمول آزمون شفاهی توسط یک استاد با تجربه از دانشگاه گرفته می شود. آزمون ورودی دانشگاه به طور معمول در محل خود دانشگاه یا مراکز معرفی شده توسط دانشگاه در شهرها و کشورهای مختلف برگزار می شود. برخی از دانشگاه های ازمون های ورودی پزشکی را به شکل حضوری و برخی به شکل آنلاین برگزار می کنند.

همچنین با توجه به بین المللی بودن دانشگاه ها و با توجه به درخواست متقاضیان و زبان های آموزشی که دانشگاه ها ارائه می دهند، زبان انگلیسی از جمله زبان های آموزشی در دانشگاه ها بوده که باعث می شود کلیه مراحل آزمون ورودی به زبان انگلیسی برگزار شود. از این رو متقاضیان باید سطح زبانی خوبی داشته باشند تا در آزمون ورودی موفقیت خوبی کسب کنند. بهترین شرایط سنی جهت تحصیل پزشکی در اروپا به زبان انگلیسی سن بالای 18 سال و زیر 25 سال است. هرچند در برخی از دانشگاه های اروپا در کشورهایی همچون روسیه و ایتالیا تا 30 سال امکان تحصیل در رشته های پزشکی فراهم است.

دوره پری مدیکال اروپا یا دوره فاندیشن در اروپا چیست؟

با توجه به نوع آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی اروپا، گذراندن دوره پری مدیکال کالج های مجارستان یا دوره فاندیشن می تواند مسیر اصلی جهت موفقیت در آزمون های ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا جهت پذیرش در رشته های علوم پزشکی باشد. دوره پری مدیکال در مجارستان یا دوره فاندیشن در مجارستان، دوره آماده سازی متقاضیان جهت ورود به بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا است. هرچند دانشگاه های کشورهایی همچون کشور ترکیه (آزمون YOS)، کشور ایتالیا (آزمون IMAT) و کشور انگلستان (آزمون BMAT و NSAA) و همچنین آزمون SAT برای کشورهای از جمله ترکیه، فرانسه، کانادا، آمریکا و … آزمون های خاص خود را دارند اما شباهت زیادی بین دروس دوره پری مدیکال یا دوره فاندیشن با دروس آزمون های دانشگاه های این کشورها نیز وجود دارد و دروس ها متفاوت را می توان با گذراندن دوره های تکمیلی ویژه این آزمون ها فرا گرفت. پس از پایان دوره پری مدیکال یا دوره پیش پزشکی، جلسات توجیهی ویژه آزمون ورودی هر دانشگاه به طور مجزا برای دانشجویان برگزار می شود. دانشجویان با توجه به برنامه زمانبندی آزمون های ورودی دانشگاه هایی که به عنوان مقصد خود در نظر گرفته اند به صورت تورهای آموزشی (همراه با اساتید و مشاورین کالج پزشکی) در این آزمون ها شرکت می کنند.

پزشکی اروپا

معرفی برترین کالج های مجارستان جهت گذراندن دوره پری مدیکال

در مجارستان، کالج های مختلفی برگزار کننده دوره های فاندیشن یا پیش پزشکی هستند که هر کدام دانشپذیران و متقاضیان خاص خود را دارند. هر کدام از کالج ها دوره های پری مدیکال را به طور معمول در بازه زمانی 9 الی 10 ماهه برگزار می کنند و معمولا زمان شروع این دوره ها سپتامبر است. در ادامه برترین کالج های مجارستان معرفی شده اند.

معرفی دوره پری مدیکال در مجارستان

دوره آمادگی پزشکی اروپا یا دوره پری مدیکال یا Medical Foundation Program از مهمترین دوره های آمادگی آزمون ورودی دانشگاه های اروپا در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی است در کالج پزشکی در اروپا است. دوره پری مدیکال (فاندیشن) یا دروه MFP معادل دوره پیش دانشگاهی پزشکی(Pre-University)  محسوب می شود. دانشپذیران دوره فاندیشن با گذراندن این دوره و اخذ مدرک بین المللی از کالج های مجارستان می­توانند در هر یک از دانشگاه های پزشکی انگلیسی زبان کشورهای اروپا درخواست پذیرش و ادامه تحصیل دهند. می توان این گونه بیان نمود که دانشپذیران کالج های مجارستان با گذراندن دوره پیش پزشکی یا دوره فاندیشن می توانند در آزمون های ورودی بیش از 80 دانشگاه معتبر اروپایی در حدود 10 کشور اروپا شرکت کنند و با موفقیت در این آزمون ها وارد دانشگاه مد نظر خود شوند. کالج های مجارستان علاوه بر دوره پیش پزشکی، دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا در مجارستان را برای متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا برگزار می کنند.

 

 اهداف دوره پری مدیکال یا دوره فاندیشن در مجارستان چیست؟

  • آمادگی ویژه آزمون های کتبی (تستی) ورودی رشته های علوم پزشکی دانشگاه های اروپا
  • یادگیری تئوری و کاربردی دروس علوم پایه پزشکی جهت موفقیت در آزمون های ورودی
  • توانمندی و یادگیری بخش مهمی از دروس سال اول و دوم دانشگاه در رشته های علوم پزشکی
  • آمادگی ویژه آزمون های ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا – آزمون های کتبی و شفاهی
  • یادگیری زبان انگلیسی عمومی و زبان پزشکی و یادگیری لغات تخصصی پزشکی و پایه پزشکی
  • آشنایی کامل و تخصصی با سوالات آزمون های ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا

دوره پری مدیکال در کالج های مجارستان برای چه افرادی مناسب است؟

  • علاقه مندانی که قصد تحصیل در رشته های علوم پزشکی دانشگاه های اروپا از جمله در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، پرستاری و مامایی دارند.
  • دانش آموزان ایرانی دوره دبیرستان و دوره پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی و حتی رشته های ریاضی و فیزیک ( بالای 18 سال سن) که تمایل به تحصیل پزشکی در اروپا، تحصیل داروسازی در اروپا و تحصیل دندانپزشکی در اروپا دارند.
  • متقاضیانی که تمایل به گذراندن دوره کالج و دوره پیش دانشگاهی پزشکی در کشورهای اروپایی را دارند.

دوره پری مدیکال مجارستان

کشورهای هدف تحصیل پزشکی با گذراندن دوره پری مدیکال مجارستان

متقاضیان دوره های پری مدیکال کالج های مجارستان، با گذراندن این دوره ها می توانند در آزمون ورودی رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و دیگر رشته های علوم پزشکی کشورهای مختلف کنند.  کشورهایی همچون مجارستان، لهستان، ایتالیا، جمهوری چک، کرواسی، صربستان، انگلستان، استونی، لتونی، روسیه از جمله مهمترین این کشورها هستند. در ادامه لیستی از دانشگاه های و کشورها مورد نظر آورده شده است.

لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت در کشورهای مختلف اروپا جهت تحصیل در رشته های علوم پزشکی با گذراندن دوره های پری مدیکال

ردیف کشور دانشگاه های برتر
1 انگلستان کمبریج، لیدز، لنکستر، ایمپریال کالج، برایتون و ساسکس، آکسفورد
2 مجارستان سملوایز، سگد، پچ، دبرسن
3 لهستان ورشو، گدانسک، لودز، یاگلونیا
4 استونی تارتو
5 کرواسی زاگرب، اسپلیت
6 چک چارلز، ماساریک، پالاکی، استراوا
7 اسلواکی کمنیوس براتیسلاوا
8 صربستان بلگراد
9 روسیه رودن، پیراگوا، پاولوف
10 ایتالیا میلان، تورورگاتا، بولونیا، تورین، سیه نا، پادوا، پاویا، ساپینزا، مسینا، پارما، بیکوکا

 

دروس دوره فاندیشن در کالج های مجارستان

دانشپذیران علاقه مند به تحصیل پزشکی در اروپا در دوره  فاندیشن در کالج های مجارستان که به عنوان دوره آمادگی پزشکی دانشگاه های اروپا قلمداد می شود دروس زیر را بطور جامع و هدفمند آموزش می بینند و با آمادگی بالایی می توانند در آزمون ورودی پزشکی اروپا شرکت نمایند:

 

1 زیست شناسی سلولی و مولکولی 7 شیمی آلی و بیوشیمی پایه
2 ژنتیک پزشکی 8 فیزیک (اختیاری)
3 میکروبیولوژی و ایمنی شناسی 9 ریاضیات (اختیاری)
4 فیزیولوژی انسان 10 منطق و هوش (اختیاری)
5 آناتومی انسانی 11 انگلیسی عمومی و آیلتس
6 شیمی عمومی 12 زبان پزشکی و مدیکال ترمینولوژی

 

هرچند تمامی این دروس در دوره پری مدیکال مجارستان یا دوره پیش پزشکی به نوبه خود دارای اهمیت هستند اما پنج درس اصلی سلولی و مولکولی، شیمی، زبان انگلیسی، آناتومی و فیزیولوژی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و بیشترین زمان دوره فاندیشن در کالج های مجارستان را به خود اختصاص داده اند. نکته بسیار مهم این است که تمامی این دروس به زبان انگلیسی آموزش داده می شود که باعث ارتقاء سطح زبان انگلیسی عمومی و تخصصی دانشپذیران دوره آمادگی آزمون های پزشکی اروپا نیز می شود.

 

منابع و محتوای آموزشی دوره پری مدیکال در کالج های مجارستان

کلیه کتاب های دوره آمادگی آزمون های ورودی پزشکی اروپا یا MPF در کالج های مجارستان توسط اساتید مجرب و متخصص کالج با زبانی ساده و قابل فهم و با توجه کامل به سرفصل های درسی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی اروپا تهیه و تدوین شده است. از آن جا که دروس دوره پیش پزشکی گسترده است، طبیعتا نیاز به انتخاب رفرنس های برتر متناسب با سیستم آزمون های ورودی دانشگاه های پزشکی اروپا است. نکته قابل توجه این است که مدل و محتوای آزمون های ورودی پزشکی اروپا کاملا با آزمون های داخل ایران (کنکور سراسری) متفاوت است. در آزمون های ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا، از دروس اختصاصی سوال طرح می شود و آزمون مصاحبه نیز بخش مهمی از آزمون است. از این رو دوره پری مدیکال در مجارستان کاملا بر اساس سبک آزمون های دانشگاه های اروپایی تدوین شده است. کلیه کتاب های آموزشی و جزوه­ های مرتبط در دوره فاندیشن در مجارستان در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

دوره MFP در مجارستان

معرفی سیستم آموزشی کلاس های پری مدیکال در مجارستان

همانطور که اشاره شده کلاس های دوره پری مدیکال در اروپا به عنوان دوره اصلی آمادگی آزمون های پزشکی اروپا مطرح است. از این رو سیستم آموزشی دوره فاندیشن در کالج های مجارستان جهت برطرف کردن تمامی نیازهای آموزشی دانشجویان جهت کسب کرسی دانشگاه های مطرح اروپایی در رشته ها علوم پزشکی طراحی شده است. برگزاری کلاس های حضوری آموزشی با استفاده از اساتید متخصص و مجرب، استفاده از کتاب های آموزشی که به صورت اختصاصی تدوین شده، برگزاری منظم آزمون های هفتگی و پایان دوره، آموزش مفهومی و اصولی دروس مختلف با تاکید بر دروس زیست شناسی، فیزیولوژی، آناتومی، شیمی و زبان انگلیسی، برگزاری جلسات برنامه ریزی شده جهت آموزش نحوه مصاحبه بخشی از این سیستم آموزشی است. گفتن این نکته ضروری است که این سیستم آموزشی با شناخت کامل از نقاط قوت و ضعف دانش آموزان ایرانی تدوین شده و مسیر همواری را برای رسیدن دانش آموزان به دانشگاه های انگلیسی زبان اروپا در رشته های علوم پزشکی ایجاد کرده است.

کلیه دروس دوره پری مدیکال در مجارستان یا دوره پیش پزشکی از پایه آموزش داده می شود و بر مبنای پیش نیازهای دانشگاه های اروپایی فقط به زبان انگلیسی تدریس می گردد. برخی از دانشگاه ها درس های خاص خود را برای امتحان ورودی در نظر می گیرند که طی یک دوره ویژه آموزش داده می شود. بعنوان مثال دانشگاه های پزشکی ایتالیا آزمون IMAT را جهت ورود برگزار می­کنند که شامل درس های اضافی فیزیک، ریاضیات، هوش و منطق علاوه بر درس های اصلی دوره پری مدیکال اروپا است. بنابراین دانشجویان دوره MFP  که مایل به ادامه تحصیل در ایتالیا هستند لازم است که دوره تکمیلی IMAT و درس های آن­ را نیز بگذرانند.

 

آزمون های دوره پریمدیکال در مجارستان

به منظور افزایش میزان آمادگی دانشجویان دوره پریمدیکال در مجارستان برای موفقیت در آزمون ورودی پزشکی اروپا و سنجش میزان پیشرفت دانشجویان و ارائه کارنامه و گواهی پایان دوره، آزمون های زیر به صورت منظم برای دانشجویان برگزار می شود.

  • آزمون ورودی و تعیین سطح: آزمون های ورودی و تعیین سطح هنگام ثبت نام یا هنگام ورود به کالج پزشکی در مجارستان برگزار می شود. این آزمون وضعیت علمی و آمادگی دانشجو را به طور کامل مشخص می کند و مبنای مناسبی برای سطح متقاضیان دوره فاندیشن است و چشم انداز دوره آمادگی پزشکی اروپا را مشخص می کند.
  • آزمون های پیشرفت تحصیلی هفتگی (WPT): آزمون های پیشرفت تحصیلی هفتگی یا Weekly Progress Test هر هفته و در روزهای خاص در محل کالج پزشکی در مجارستان و به صورت تستی برگزار می شود. این آزمون ها مطالب آموزشی ارائه شده در طول هفته را مورد سنجش قرار می دهند. نکته مهم این است که این آزمون ها مطابق با استانداردهای آزمون های ورودی دانشگاه های اروپا تدوین شده اند.
  • آزمون های میان دوره (Semifinal): این آزمون ها به صورت کتبی و شفاهی (مصاحبه ای) برگزار می شود و میزان رشد تحصیلی دانشجویان را در میان دوره مورد سنجش قرار می دهد.
  • آزمون پایان دوره (Final): این آزمون به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود و میزان رشد و ارتقاء تحصیلی دانشجویان را در پایان دوره مورد سنجش قرار می دهد و در انتهای دوره به دانشجویان مدرک بین المللی کالج پزشکی ارائه می شود. این مدرک اعتبار بین المللی داشته و می تواند در زمان آزمون ورودی دانشگاه های اروپا به عنوان یک مدرک معتبر ارائه گردد.

 

آزمون تعیین سطح دوره فاندیشن در کالج های مجارستان

همانطور که اشاره شد اولین آزمون دوره پری مدیکال در کالج های مجارستان، آزمون تعیین سطح است. این آزمون به طور معمول برای 5 درس مختلف زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان انگلیسی عمومی و به زبان انگلیسی برگزار می شود. در این آزمون علاوه بر سنجش سطح علمی مخاطبان در این دروس، سطح مکالمه و دانش زبان انگلیسی مخاطبان نیز مورد سنجش قرار می گیرد. طبیعتا مخاطبینی که سطح زبان انگلیسی مناسبی یا مدرک زبان انگلیسی بین الملل همچون آیلتس، تافل و …داشته باشند علاوه بر موفقیت در آزمون ورودی کالج و گذراندن دوره پری مدیکال یا دوره پیش پزشکی می توانند به موفقیت در آزمون ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا نیز امیدوارتر باشند.

زمان برگزاری دوره پری مدیکال در کالج های مجارستان

دوره فاندیشن در مجارستان هر سال در ۲ نوبت سپتامبر و ژانویه آغاز می­شود. دانشجویان علاقه مند به تحصیل پزشکی در خارج از کشور قبل از ورود به کالج پزشکی در مجارستان در کلاس های تکمیلی در تهران شرکت می­کنند تا در زمان انتظار برای صدور ویزای تحصیلی از کلاس­های کالج عقب نمانند. این کلاس ها به شکل حضوری و آنلاین برای دانشپذیران برگزار می شود. دانشجویان پس از ورود به کشور مقصد و پس از اسکان موقت و بعد اسکان دائم و انجام امور تکمیلی ثبت نامی در کالج، در طی زمان کوتاهی کلاس های آموزشی خود را در کالج آغاز می نمایند. دوره پری مدیکال در مجارستان در ماه سپتامبر در کالج به صورت دوره عادی و جامع و در دو ترم و به مدت 9 الی 10 ماه برگزار می شود و دوره ژانویه به صورت دوره فشرده در یک ترم و 6 ماه برگزار می شود.

 

امکانات رفاهی ویژه دانشجویان دوره فاندیشن در مجارستان

با توجه به بازه زمانی دوره فاندیشن در کالج های مجارستان، خدمات رفاهی در کنار خدمات آموزشی برای دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی فراهم شده است. مهمترین مساله و دغدغه دانشپذیران ایرانی و خانواده هایشان در اروپا محل اقامت و اسکان است که این امکان هم در زمان ورود به محل کالج به صورت اسکان موقت (هتل) و هم برای اسکان دائم در خوابگاه های دانشجویی و یا اجاره آپارتمان در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات رفاهی رستوران اختصاصی ویژه دانشپذیران کالج همراه با غذاهای ایرانی و فرنگی است. نکته مهم دیگر ارائه خدمات بیمه ای به دانشجویان از طریق شرکت های بیمه ای و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی در محل کالج پزشکی است. علاوه بر این موارد اردوها و تورهای تفریحی – ورزشی در راستای ارتقاء روحیه دانشجویان دوره فاندیشن نیز برگزار می شود.

 

دوره پری مدیکال در مجارستان

سوالات متداول

  1. دوره پری مدیکال یا دوره فاندیشن در کالج های مجارستان برای چه متقاضیانی مناسب است؟

علاقه مندان به تحصیل در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و جراحی دانشگاه های مختلف اروپایی که این کورس ها را به زبان انگلیسی برگزار می کنند.

  1. آیا ورود به دانشگاه های پزشکی اروپا شرایط سنی خاصی دارد؟

بهترین شرایط سنی پذیرش در رشته های پزشکی اروپا در بازه سنی 18 الی 25 سال است. اما کشورهای همچون ترکیه، ایتالیا و روسیه محدودیت سنی ندارند.

  1. آیا ورود به دانشگاه های اروپا در رشته های پزشکی شرط معدل دارد؟

شرایط معدل وجود ندارد اما ترجیحا معدل دیپلم و پیش دانشگاهی متقاضیان بالای 14 باشد.

  1. شهریه دوره های پری مدیکال یا دوره فاندیشن در کالج مجارستان چه میزان است؟

شهریه دوره پری مدیکال بسته به نوع کالج و مرکز آموزشی متفاوت است، اما میانگین شهریه دوره های فاندیشن در کالج های مجارستان سالانه حدود 7 الی 9 هزار یورو است.

  1. آیا پذیرش رشته های پزشکی در اروپا نیاز به مدرک زبان انگلیسی دارد؟

اکثر دانشگاه های پزشکی اروپا نیاز به مدرک زبان ندارند اما نیاز به دانش زبان انگلیسی برای موفقیت در آزمون ورودی وجود دارد. در برخی از کشورها نیز از جمله ایتالیا نیاز به مدرک زبان برای شرکت در آزمون ورودی وجود دارد.

  1. مهمترین شرایط ورود به رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی اروپا چیست؟

گذراندن دوره 12 ساله تحصیل در ایران در رشته تجربی یا ریاضی و فیزیک (پیش دانشگاهی) یکی از مهمترین شرایط است. دانش زبان انگلیسی و همچنین موفقیت در آزمون ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا از دیگر شرایط است.

  1. آزمون ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا در کجا برگزار می شود؟

آزمون های ورودی به طور معمول در محل دانشگاه و در چند بازه زمانی برگزار می شود. اما برخی آزمون ها و دانشگاه ها علاوه بر محل دانشگاه ها در دیگر مراکز آموزشی برگزار می شود. محل برگزاری در وب سایت دانشگاه قید می شود. به طور مثال آزمون آیمت ایتالیا در 20 کشور برگزار می شود. همچنین برخی آزمون ها نیز به صورت آنلاین برگزار می شود.

  1. سیستم آموزشی، اساتید و کتاب های آموزشی دوره های پری مدیکال در مجارستان چگونه است؟

دوره آموزشی آمادگی آزمون های پزشکی دانشگاه های اروپا براساس استانداردهای آموزشی اتحادیه اروپا برگزار می شود. تمامی اساتید بین المللی هستند و کتاب های آموزشی تالیفی و دیگر کتاب های رفرنس از جمله کتاب های کمبریج آموزش داده می شود. سیستم ارزیابی مستمر و نظارت هدفمند و پشتیبانی نیز بخشی از آموزش است.

  1.  زمان مورد نیاز برای پذیرش دوره پری مدیکال از کالج های مجارستان و اخذ ویزای تحصیلی مجارستان چقدر است؟

حدود 2 ماه. متقاضیان با ارائه مدارک مورد نیاز و درخواست به گروه آریا دانش می توانند جهت اخذ پذیرش دوره فاندیشن کالج های مجارستان و ویزای تحصیلی مجارستان اقدام نمایند.

  1. پس از گذراندن دوره پری مدیکال می توان در آزمون ورودی پزشکی چه کشورهایی شرکت کرد؟

با گذراندن دوره فاندیشن کالج های مجارستان، می توان در آزمون ورودی بیش از 80 دانشگاه برتر در اروپا که کورس های پزشکی را به زبان انگلیسی برگزار می کنند شرکت کرد و به موفقیت رسید. کشورهای مجارستان، جمهوری چک، انگلستان، لهستان، ایتالیا، استونی، کرواسی، صربستان، لتونی، اسلواکی و … از جمله ای کشورها هستند.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا