021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
4.7/5 - (3 امتیاز)

کتاب های UniMed، بهترین منابع آزمون های پزشکی اروپا

کتاب های یونی مد

فهرست مطالب

شرایط اخذ پذیرش در رشته های پزشکی در اروپا

تحصیل در رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های معتبر اروپا بویژه تحصیل پزشکی در اروپا، تحصیل دندانپزشکی در اروپا و تحصیل داروسازی در اروپا بنا به شرایط پذیرش هر دانشگاه متفاوت است. موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه های اروپا، گذراندن دوره پری مدیکال یا پیش پزشکی جهت آمادگی آزمون ها، مدرک زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد، مدرک پیش دانشگاهی و گذراندن دوره 12 ساله تحصیلی در ایران، شرایط سنی مناسب، شرط معدل و … از جمله شرایط ورود به دانشگاه های برتر پزشکی اروپا است.

امکانات آموزشی استاندارد، شرایط پیچیده و استرس زای کنکور سراسری در کشور، عدم موفقیت در کسب رشته مناسب در ایران، اخذ مدرک دانشگاهی از دانشگاه های معتبر جهان و همچنین کسب تجربه زندگی و تحصیل همزمان در کشورهای اروپایی از دلایل اصلی تحصیل پزشکی در اروپا است.

اولین مرحله جهت تحصیل پزشکی در اروپا، کسب اطلاعات لازم جهت شرایط ورود و پذیرش دانشگاه های پزشکی اروپا است. اکثر دانشگاه های معتبر اروپایی که مورد تائید وزارت بهداشت ایران قرار دارند، جهت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی و تحصیل به زبان انگلیسی، آزمون ورودی برگزار می کنند. آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی اروپا اکثرا شامل دروس تخصصی از جمله زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک، بیوشیمی، شیمی عمومی، شیمی آلی، آناتومی انسان، فیزیولوژی، میکروبیولوژی، ایمنی شناسی، زبان عمومی و زبان پزشکی است.

این دروس که به عنوان دروس علوم پایه پزشکی مطرح هستند، در اکثر دانشگاه های معتبر اروپا مشترک است و هر دانشگاه برحسب قوانین و مقررات خود دروس دیگری را از جمله فیزیک، ریاضی، هندسه، اطلاعات عمومی، هوش و منطق را وارد این آزمون می کند. آزمون ورودی دانشگاه ها معمولا شامل دو بخش کتبی (آزمون تستی) و بخش شفاهی (آزمون مصاحبه) است. این آزمون ها به طور معمولا در محل خود دانشگاه ها و معمولا در چند تاریخ برگزار می شود و شانس قبولی و پذیرش را برای متقاضیان امکان پذیر می کند.

تحصیل پزشکی در اروپا

بهترین مسیر اخذ پذیرش پزشکی از دانشگاه های اروپا

متقاضیان ایرانی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی اروپا و تحصیل به زبان انگلیسی باید در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت کرده و آن را با موفقیت پشت سر بگذرانند. جهت آمادگی بالا برای شرکت در این آزمون ها و موفقیت در آن، دانشگاه ها دوره های آموزشی را به عنوان دوره پری مدیکال یا پیش پزشکی در کالج های خود برگزار می کنند و متقاضیان بومی و بین المللی در طول یک سال تحصیلی به آموزش دروس تخصصی علوم پایه پزشکی که مباحث اصلی آزمون های ورودی هستند، می پردازند.

علاوه بر کالج های دانشگاهی، کالج های خصوصی نیز در اروپا به فعالیت می پردازند و متقاضیان تحصیل پزشکی در خارج از کشور را هم برای آزمون کتبی و هم آزمون مصاحبه به آمادگی کامل برساند. کالج اویسینا در شهر بوداپست مجارستان، از بهترین کالج های پزشکی در اروپا به شمار می آید. متقاضیان می توانند در دوره های پری مدیکال و پیش پزشکی این کالج شرکت کنند و خود را برای آزمون ورودی آماده کنند.

علاوه بر این موارد، مجموعه آریا دانش نیز دوره های آموزشی در ایران جهت آمادگی آزمون های ورودی پزشکی اروپا برگزار می کند. دوره پری مدیکال یا پیش پزشکی، دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا، و دوره آمادگی آزمون SAT از جمله این دوره ها است. شرکت در این دوره های در ایران می توان باعث صرفه جویی هزینه های تحصیل شود.

ویژگی های شاخص کتاب ها و پکیج یونی مد – UniMed

با توجه به اینکه آزمون ورودی دانشگاه های اروپا از مباحث علوم پایه پزشکی است، محتوای پکیج های آموزشی آریا دانش به نام کتاب های یونی مد – UniMed، متناسب با نوع آزمون های ورودی پزشکی اروپا تالیف شده است. این کتاب ها به نوعی منابع آزمون ورودی پزشکی اروپا را در دانشگاه های مختلف پوشش می دهد. در کتاب های یونی مد، دروس زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک پزشکی، آناتومی، شیمی عمومی، شیمی آلی، فیزیولوژی پزشکی، میکروبیولوژی، ایمنی شناسی، بیوشیمی، زبان انگلیسی عمومی و مدیکال ترمینولوژی تالیف شده است و همچنین کتاب پرکتیس بوک شیمی، زیست شناسی، ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی به همراه پاسخ نامه نیز در کنار دیگر کتاب های یونی مد – UniMed به متقاضیان ارائه می شود. ویژگی های شاخص کتاب های یونی مد تالیف شده توسط گروه آریا دانش:

  • زبان سلیس، شیوا و روان آموزشی و تالیف شده به زبان انگلیسی
  • پوشش دهی حداکثری مطالب آزمون ورودی پزشکی اروپا
  • استفاده از سرفصل های اصلی و استفاده از منابع آموزشی برتر
  • محتوای آموزشی همراه با نمونه سوالات بخش بندی شده
  • همراه با کتابچه سوالات مصاحبه آزمون های ورودی پزشکی اروپا

کتاب های UniMed

 متقاضیان با مطالعه کتاب های یونی مد در آزمون ورودی چه دانشگاه هایی می توانند شرکت کنند؟

متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا می توانند با مطالعه کتاب های آموزشی گروه آریا دانش به نام پکیج یونی مد – UniMed خود را برای شرکت و موفقیت در آزمون ورودی بیش از 80 دانشگاه معتبر در حدود 15 کشور اروپایی آماده کنند. اطلاعات مربوط به دانشگاه ها و شرایط پذیرش هر یک از این دانشگاه ها و همچنین شرایط تحصیل و زندگی در کشورهای اروپایی به صورت مجزا در وب سایت آریا دانش قابل مشاهده و مطالعه است.

متقاضیان می توانند با مطالعه پکیج یونی مد در آزمون ورودی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کشورهای مجارستان، جمهوری چک، ترکیه، انگلستان، لتونی، استونی، لهستان، کرواسی، اسلواکی، صربستان، نروژ، سوئد، دانمارک و …  شرکت کرده و با موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه و کشور مورد نظر خود، به تحصیل در رشته مورد علاقه به زبان انگلیسی از بین رشته های علوم پزشکی پردازند. همچنین این منابع مناسب برای آزمون ورودی پزشکی ایتالیا یعنی آزمون IMAT است و پاسخ گوی بخش اعظم این آزمون می باشد.

شیمی

چرا ما کتاب های یونی مد – UniMed را پیشنهاد می دهیم؟

علاقه به تحصیل در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و دیگر رشته های علوم پزشکی در متقاضیان ایرانی، بر هیچ کس پوشیده نیست. از آنجا که روش اصلی اخذ پذیرش دانشگاه های پزشکی اروپا، آزمون ورودی و موفقیت در آن است، داشتن دانش کافی در دروس علوم پایه پزشکی یک ضرورت به شمار می آید. از این رو گذراندن دوره پری مدیکال در یک کالج بین المللی در اروپا یا در کالج آریا دانش پیشنهاد اصلی ما است.

متقاضیانی که شرایط گذراندن دوره پری مدیکال یا پیش پزشکی را در کالج پزشکی بنا به هر دلیلی (شرایط زندگی، هزینه های دوره کالج و اقامت و …) ندارند، می توانند خود به صورت شخصی به مطالعه دروس علوم پایه پزشکی به زبان انگلیسی بپردازند و خود را جهت آزمون ورودی آماده سازند. کتاب ها و پکیج های آموزشی یونی مد – UniMed با استانداردهای آزمون های ورودی دانشگاه های پزشکی اروپا و کانادا و توسط اساتید بین المللی و با تجربه تالیف و گردآوری شده است و پاسخگوی بخش اعظم نیازهای مخاطبان ایرانی است. این کتاب های دقیقا براساس سرفصل های آزمون های ورودی دانشگاه ها است و همیشه در حال ارتقاء و بهبود است. در کنار کتاب های آموزشی، کتاب های تمرین نیز که تست های فصل بندی شده دارد، بخش اعظم نیازهای دانشپذیران را پوشش می دهد.

زیست شناسی

سوالات متداول

کتاب های آموزشی یونی مد – UniMed برای چه متقاضیانی مناسب است؟

علاقه مندان به تحصیل در اروپا در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و تحصیل به زبان انگلیسی که به دنبال منابع پزشکی اروپا هستند و می خواهند به صورت خود خوان، خود را برای آزمون های ورودی پزشکی اروپا آماده کنند.

آیا کتاب های یونی مد تمامی بخش های آزمون های ورودی پزشکی اروپا را پوشش می دهد؟

کتاب های یونی مد بیش از 75% نیازهای متقاضیان آزمون ورودی پزشکی اروپا را برای کشورهای مختلف پوشش می دهد. این کتاب ها سعی شده است به صورت خلاصه تالیف شود و نکات مهم و اساسی از هر بخش آورده شود.

در صورت تهیه کتاب های یونی مد نیاز به گذراندن کلاس آموزشی است؟

محتوای آموزشی کتاب های یونی مد توسط اساتید بین المللی که سابقه تدریس در کالج های اروپایی را دارند، نوشته شده است. این کتاب ها زبان سلیس و روانی دارند و متقاضیان می توانند پس از تهیه به صورت خود خوان مطالعه کنند و خود را برای آزمون های ورودی پزشکی اروپا آماده کنند. هرچند شرکت در دوره های آموزشی می تواند بازدهی بسیار بالایی برای مخاطب داشته باشد. بویژه در حل کتاب های تمرین یا پرکتیس بوک و حل تست های آزمون های دانشگاه ها.

محتوای کتاب های یونی مد از چه منابعی است؟

این کتاب ها بیش از 75% نیازهای متقاضیان را پوشش می دهد. کتاب های کمبریج، کتاب های A-level، کتاب های IB Diploma، کتاب های تست BMAT، کتاب های آلفا تست، کتاب سلولی و مولکولی لودیش، منابع UKCAT و … از جمله منابع کتاب های یونی مد می باشند.

آیا تحصیل پزشکی در اروپا شرایط سنی خاصی دارد؟

به طور معمول شرایط سنی 18 الی 25 سال برای تحصیل پزشکی در اروپا مناسب است اما تا 30 الی 35 سال برای تحصیل پزشکی در اروپا بویژه در کشورهای مانند ایتالیا و ترکیه مناسب است.

آیا ورود به دانشگاه های پزشکی اروپا شرط معدل دارد؟

شرط معدل وجود ندارد اما ترجیحا معدل دیپلم و پیش دانشگاهی بالای 14 باشد.

آیا تحصیل در دانشگاه های پزشکی اروپا نیاز به مدرک زبان انگلیسی دارد؟

در برخی از دانشگاه های اروپا از جمله دانشگاه های ایتالیا جهت پذیرش نیاز به مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره حداقل 6 است و در اکثر مواقع نیاز به مدرک زبان انگلیسی نیست. اما در کل داشتن دانش زبان انگلیسی برای آزمون ورودی و پذیرش دانشگاه ضروری است.

بعد از مطالعه کتاب های یونی مد، چه دانشگاه ها و کشورهایی را می توانیم جهت تحصیل انتخاب کنیم؟

با مطالعه کتاب های آموزشی یونی مد که به منابع آزمون های پزشکی اروپا را پوشش می دهد، می توان در آزمون ورودی بیش از 80 دانشگاه معتبر که کورس های علوم پزشکی را به زبان انگلیسی برگزار می کنند، شرکت کرد. کشورهای مجارستان، ایتالیا، چک، صربستان، لهستان، انگلستان، کانادا، کرواسی، لتونی، استونی، اسلواکی، سوئد و … به عنوان مقصد اصلی هستند.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا