021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (2 امتیاز)

دوره های کالج بین المللی اویسینا

کالج اویسینا مجارستان

فهرست مطالب

کالج بین المللی اویسینا برنامه های بین المللی دبیرستان را برای دانشجویان مجارستانی و بین المللی فراهم می کند. زبان انگلیسی در این کالج، زبان اصلی آموزش است. با این حال، زبان مجارستانی و آلمانی دو زبان هدف دیگر هستند که در کالج اویسینا مجارستان تدریس می شوند. برنامه های دبیرستان کالج اویسینا به دلیل پیشینه قوی خود در علوم از جمله زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و فیزیک بسیارمشهور هستند. برنامه دبیرستان دو زبانه AIC توسط وزارت آموزش و پرورش مجارستان اعتبار یافته و از مدل 1 + 4 پیروی می کند.

 

دوره های کالج بین المللی اویسینا

  • دوره AMFP در کالج پزشکی اویسینا

برنامه پزشکی کالج اویسینا (AMFP) یک برنامه کاملاً سازمان یافته و جامع است و مختص دانشجویان بین المللی طراحی شده است که تحصیلات دبیرستان خود را در خارج از انگلستان به اتمام رسانده اند و علاقه دارند که تحصیلات بیشتر خود را در یک زمینه مرتبط با رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های انگلیس یا دیگر کشورهای اروپا ادامه دهند.

دوره AMFP یک برنامه پیچیده است و بسیار مناسب برای کسانی است که در دانشگاه های انگلیسی زبان، تحصیل نکرده اند. چون توجه بیشتری به کارهای تحقیقاتی و آزمایشی می کند. ارزیابی مداوم، امتحانات میانی و پایانی، مقاله و مقالات تحقیق بخشی از برنامه ها و الزامات موفقیت آمیز دوره AMFP در کالج پزشکی اویسینا است.

دوره AMFP یکی از قدیمی ترین، معروفترین و معتبرترین دوره های درسی کالج بین المللی اویسینا مجارستان محسوب می شود.  AMFPدر اصل یک برنامه دو ساله است. افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و از علوم قوی تری برخوردارند و یا از یک مدرسه بین المللی با سطح  IBیا A فارغ التحصیل شده اند، ممکن است این برنامه را در یک ساله به پایان برسانند.

  • دروس الزامی دوره AMFP: زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک پزشکی، بیوشیمی پایه، فیزیولوژی پزشکی، ایمونولوژی پزشکی، شیمی آلی، شیمی عمومی.
  • دروس اختیاری دوره AMFP : فیزیک، ریاضی، منطق و هوش.

کالج بین الملی اویسینا

  • مدرک بین المللی قبل از پزشکی کالج پزشکی اویسینا مجارستان

مدرک بین المللی قبل از پزشکی ابن سینا یک مطالعه سطح چهارم است، که توسط دانشگاه های اروپایی و سایر دانشگاه های بین المللی به رسمیت شناخته شده است. این برنامه به خوبی طراحی شده است و دانشجویان را برای تحصیل در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به زبان انگلیسی در معتبرترین دانشگاه ها آماده می کند. این برنامه در 4 ترم ارائه می شود و کلیه موضوعات مورد نیاز برای دو سال اول مطالعات پزشکی را در بر می گیرد. این موضوعات شامل زیست شناسی عمومی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک انسانی، ایمونولوژی، میکروبیولوژی، بافت شناسی، آناتومی، جنین شناسی، فیزیولوژی انسان، شیمی عمومی، شیمی آلی، بیوشیمی، انگلیسی و پزشکی (OET) است.

 

  • دوره دیپلم بین المللی IB

دوره IB شامل 6 موضوع درسی است که داوطلبان با توجه به هدف و علایق خود می توانند انتخاب کنند. تمامی کلاس های این کالج به زبان انگلیسی است. اما  امتحان دوره IB به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی برگزار می شود. داوطلب موظف است، به یکی از زبان های فوق تسلط کامل داشته باشد. دانشجویانی می توانند دوره IB کالج اویسینا را با موفقیت به سر انجام برسانند که مجموع نمرات آن ها بین 24 تا 45 باشد.

 

  • دوره زبان انگلیسی آیلتس (EFPEnglish Foundation Program )

در کالج بین المللی اویسینا دانشجویان را برای تحصیل موفق در هر دانشگاه اروپایی یا آمریکای شمالی با توجه به مهارت های عمومی و دانشگاهی انگلیسی آماده می کند. کلیه اعتبارات EFP بر اساس CEFR (چهارچوب مرجع مشترک زبان های اروپایی) طراحی شده و دانشجویان را برای 4 مهارت (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) برای امتحانات بین المللی مانند آیلتس  (IELTS)آماده می کند.

برنامه بنیاد انگلیسی (EFP) یک دوره فشرده است که دانشجویان را به صورت عمومی و دانشگاهی برای زبان انگلیسی آماده می کند. پس از اتمام این دوره یک ساله، دانشجویان می توانند در امتحانات بین المللی مانند آزمون های زبان آیلتس یا FEDE شرکت کنند و مجوزهای بین المللی کسب کنند. در طول دوره EFP، دانشجویان در هر چهار مهارت زبانی آموزش خواهند دید. کلاس ها شامل خواندن، صحبت کردن، گوش دادن،ارتباط و ارائه، دستور زبان و واژگان خواهد بود.

گذراندن این دوره برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته مهندسی و پزشکی در دانشگاه های معتبر اروپا دارند، بسیار حائز اهمیت است. افرادی که برای آینده خود هنوز برنامه تحصیلی ندارند می توانند با گذراندن این دوره، خود را در آزمون ورود به دانشگاه های اروپایی محک بزنند. همچنین این دوره می تواند برای افرادی که به دنبال اقامت در کشورهای اروپایی هستند نیز مناسب باشد.

 

  • دوره زبان آلمانی (( German Foundation Program-GFP

برنامه بنیاد آلمان (GFP) در کالج اویسینا مجارستان برای دانشجویانی طراحی شده است که دبیرستان خود را به اتمام رسانده اند و قصد دارند تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر کشور آلمان، اتریش یا سوئیس ادامه دهند، زیرا زبان آموزش این دانشگاه ها آلمانی است. دوره GFP بر توسعه مهارت های زبان آلمانی دانش آموزان تمرکز دارد. همه دانشجویان واجد شرایط می توانند برای این دوره اقدام کنند، اما تسلط بر زبان دیگر برای شرکت در این دوره الزامی نیست.

 

  • دوره تجاری (BFP)

برنامه تجارت کالج اویسینا مجارستان (BFP) برای آن دسته از دانشجویان بین المللی که دبیرستان را به پایان رسانده اند و مایلند تحصیلات خود را در اروپا در دانشگاه های معتبر انگلیسی زبان ادامه دهند، طراحی شده است. دوره BFP یک پایه قوی در زبان انگلیسی و دیگر دروس دانشگاهی برای دانشجویان فراهم می کند. همچنین درک در مورد موضوعات اساسی مرتبط با تجارت را ارائه می دهد. فارغ التحصیلان می توانند در هر کدام از دانشگاه های اروپایی و یا آمریکای شمالی متقاضی شوند.

 

کالج بین المللی اویسینا مجازستان

  • دوره A – Level (Advance  Level)

  1. دوره : A Level -1 (Grade 11) سطح 1 یا AS اولین سال از سیستم بین المللی ابداع شد و توسط دانشگاه کمبریج ارائه شد. دانش آموزانی که 10 سال تحصیلات را با 2 سال آموزش متوسطه به پایان رسانده اند می توانند در این برنامه شرکت کنند. افرادی که به دوره A Level می پیوندند، معمولاً IGCSE خود را تکمیل کرده اند اما این شرط لازم برای ثبت نام در این برنامه نیست. مطالعات قبلی در مجارستان یا خارج از مجارستان همیشه مثبت تلقی شده است. دانشجویان کالج بین المللی اویسینا مجارستان می توانند به صورت موازی در کلاس AS شرکت کنند. موضوعات علمی بسته به برنامه آینده تحصیلی دانشگاه توسط دانشجویان انتخاب می شود.

دانشجویان کالج پزشکی اویسینا مجارستان می توانند با پرداخت هزینه و ثبت نام و اطلاع رسانی در ماه می و ژوئن در این دوره شرکت کنند. کتاب های لازم برای دوره A-Level شامل دروس زیست شناسی و شیمی است که البته کلاس های تکمیلی و صحبت های اساتید در کلاس های کالج بسیار کمک کننده است و می تواند عامل موفقیت دانشجو باشد.

  1. دوره A Level -2 (Grade 12): سطح 2 یا A2 سال دوم و آخر مطالعات سطح A است که با امتحان برگزار شده توسط EDEXCEL-PEARSON به پایان می رسد. دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان می توانند برنامه دبیرستان دو زبانه و A2 خود را همزمان انجام دهند. به این ترتیب، آنها می توانند دو دیپلم معتبر سطح A و “tsrettségi” را توسط اداره آموزش مجارستان کسب کنند.

 

  • دوره IGCSE – 2 (Grade 10)

دوره IGCSE یک سیستم آموزشی انگلیسی است که طبق آن در کلاس دهم دانش آموزان برنامه IGCSE خود را به پایان رسانده و در پایان سال تحصیلی امتحان برگزار می شود و قبولی در آن  منجر به صادر شدن گواهی های بین المللی، توسط EDEXCEL – PEARSON می شود. در کالج بین المللی اویسینا مجارستان به دانشجویان اجازه داده می شود که IGCSE-2 را به همراه درجه دبیرستان و دو زبان مجارستانی و انگلیسی تکمیل کنند. از این راه، آنها می توانند دو دیپلم معتبر در پایان سال دوازدهم کسب کنند.

 

  • دوره IMAT – BMAT Prep

آزمون  IMAT(آزمون پذیرش پزشکی بین المللی در ایتالیا) توسط آزمون سنجش و ارزیابی کمبریج برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی ایتالیا ارائه می شود. BMAT (آزمون پذیرش BioMedical) نیز توسط آزمون پذیرش و ارزیابی کمبریج ارائه شده است. با تکمیل موفقیت آمیز دانشجویان BMAT می توانند به دانشگاه های بسیار معتبر انگلستان و همچنین بسیاری از مدارس پزشکی و دامپزشکی در اروپا و خارج از اروپا مراجعه کنند. کالج پزشکی اویسینا مجارستان یک مرکز معتبر برای  برگزاری آزمون IMAT و BMAT در اروپا است.

 

  • دوره مهندسی (Technical Foundation Program-TFP)

این دوره برای دانشجویانی است، که علاقه مند به تحصیل در رشته های فنی به زبان انگلیسی هستند. معمولا اغلب دانش آموزان تمایل دارند پس از پایان این دوره از کالج بین المللی اویسینا، در رشته های بیوانفورماتیک، برق، هنر، معماری و … در دانشگاه های معتبر اروپایی اقدام به تحصیل کنند.

کالج پزشکی اویسینا

علت و هدف از شرکت در دوره های کالج بین المللی اویسینا

کالج بین المللی اویسینا مجارستان با برنامه های با کیفیت خود که مختص تحصیل در رشته پزشکی و مهندسی طراحی شده، در جهان مشهور است. در کالج اویسینا، مداوم برنامه های آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. در این برنامه های آموزشی همواره سعی شده تا با ایجاد برنامه جامع و کامل، نیاز های یک دانش آموز به منظور توسعه و پیشرفت در علم پزشکی برآورده شود. اویسینا سعی می کند تا پزشکان، پرستاران، فیزیوتراپیست ها و محققان علوم پایه پزشکی وظیفه شناس و مسئولیت پذیری را تحویل جامعه پزشکی دهد.

این کالج بین المللی برنامه های آموزشی در قالب کارگاه، سمینار و همایش برای دانشجویان برگزار می کند. از این رو شرکت در دوره های کالج بین المللی اویسنا را می توان بستر موفقیت آمیز برای تحصیل در رشته پزشکی و یا تحصیل در رشته دندانپزشکی، در دانشگاه های معتبر اروپایی و آمریکایی دانست.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا