021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (1 امتیاز)

رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

رشته داروسازی دانشگاه سچینوا روسیه

اطلاعات کلی رشته

فهرست مطالب

معرفی رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو

دانشگاه سچینوا مسکو روسیه از سال 1942 اقدام به پذیرش دانشجویان بین المللی کرد. در حال حاضر نیز بیش از 10 درصد دانشجویان دانشگاه سچینوا مسکو خارجی و بین المللی می باشند. با توجه به عصر کنونی و با وجود بیماری های گسترده، رشته داروسازی رشته مناسب و خوبی به جهت آینده شغلی به نظر می رسد. این رشته که از دیرباز مورد توجه بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان بوده است جزء جدایی ناپذیر علم پزشکی و طب شده است. رشته داروسازی به علت آشنایی با انواع دارو ها، ساخت دارو، راه حل درمان بیماری ها و داشتن آینده شغلی مناسب هر ساله تعداد زیادی دانش آموز و دانشجو علاقه مند به تحصیل را به رقابت دعوت می کند.

اولین دانشگاه پزشکی مسکو یا دانشگاه سچینوا روسیه از جمله دانشگاه هایی می باشد که تحصیل در رشته داروسازی را برای دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در این رشته آسان می کند چرا که دانشگاه سچینوا رشته داروسازی را به 3 زبان انگلیسی، روسی و فرانسوی ارائه می دهد که این امکان سبب می شود تا این دانشگاه هر ساله تعداد زیادی دانشجو از سراسر جهان به کشور خود بپذیرد. لازم به ذکر است که دانشگاه سچینوا روسیه با بیش از دو قرن سابقه تدریس دارای اعتبار بسیار بالایی در سراسر جهان می باشد چرا که این دانشگاه رابطه خوبی با سازمان بهداشت جهانی، سازمان جهانی کالج ها، انجمن علمی پزشکان جهان و … دارد که می تواند به شما در مسیر رسیدن به اهداف خود کمک کند. رشته داروسازی دانشگاه سچینوا روسیه تنها مدرکی است که مورد تائید وزارت علوم و بهداشت کشور ایران قرار گرفته است. پس کسانی که قصد بازگشت به کشور ایران را دارند می توانند با خیالی آسوده اقدام به تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه کنند.

امکانات آموزشی و رفاهی دانشجویان داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

رشته داروسازی در دانشگاه سچینوا مسکو به زبان های فرانسوی، انگلیسی و روسی توسط اساتید مشهور و نامی بین الملل به مدت یک دوره 5 ساله تدریس می شود. سچینوا به دانشجویان بین المللی خود امکان استفاده از آزمایشگاه ها و کلینیک ها را به جهت مطالعه پاره وقت در علم داروسازی خواهد داد. دانشگاه سچینوا از معدود دانشگاه های جهان می باشد که می توان در آن پروژه های تحقیقاتی خود را به صورت بالینی آزمایش کرد. از موضوعات جذاب تحقیقاتی – مطالعاتی دانشگاه سچینوا می توان به انجام اولین آزمایش های داروهای سرطان اشاره کرد. دانشگاه سچینوا امکان استفاده از اتاق مطالعه و کتابخانه اختصاصی را برای دانشجویان رشته داروسازی را فراهم کرده است.

از جمله مزایای مهمی که دانشگاه سچینوا مسکو برای دانشجویان بین المللی خود قرار داده است امکان داشتن خوابگاه گروهی است. هر واحد خوابگاه مجهز به اتصال به اینترنت و امکان استفاده از کامپیوتر می باشد. تمامی خوابگاه های دانشگاه سچینوا مسکو در نزدیکی مترو قرار دارند که امکان حمل و نقل را برای دانشجویان آسان تر می کند. لازم به ذکر است که دانشگاه سچینوا تمامی دانشجویان داروسازی خود را بیمه دانشجویی می کند. این دانشگاه امکان مشاهده موزه گیاه شناسی دانشگاه سچینوا برای دانشجویان خود رایگان کرده است. دانشجویان رشته داروسازی می توانند به صورت نیم بها از باشگاه بدنسازی دانشگاه سچینوا مسکو و تئاتر و سینما شهر استفاده کنند.

شیوه پذیرش در داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

هرچند تحصیل داروسازی در روسیه وابسته به هیچ آزمون مصاحبه ای نیست اما علاقه مندان به تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا باید با شرکت در کلاس های دوره پادفک روسیه و اخذ نمره قبولی، شرایط را برای پذیرش رشته داروسازی خود محیا کنند. کلاس های پادفک به مدت یک سال و در طول دو ترم تحصیلی به داروسازان آینده مفاهیم تخصصی شیمی و زیست و فیزیک را به زبان روسی می آموزد. از مزایا دیگر دانشگاه سچینوا مسکو می توان به عدم ضرورت مدرک معتبر زبان انگلیسی اشاره کرد. هرچند داشتن این مدرک میتواند در ذیرش کمک کننده باشد. علاقه مندان به تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه می توانند با پرداخت بهای 5000 دلار آمریکایی در کلاس های ضروری پادفک رشته داروسازی شرکت کنند. شروع کلاس های پادفک در سپتامبر می باشد.

ظرفیت رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

دانشگاه سچینوا مسکو با جای دادن 2000 الی 2500 دانشجوی بین المللی در رشته های مختلف بدون آزمون ورودی و تنها با داشتن شرط معدل و گذراندن دوره پادفک و موفقیت در آزمون پایانی این دوره، می تواند مکان مناسبی به جهت تحصیل برای علاقه مندان به رشته داروسازی باشد. دانشگاه سچینوا مسکو هر ساله 15 نفر از سراسر جهان دانشجو بین المللی می پذیرد که 10 نفر از این دانشجویان به آن ها بورسیه تحصیلی تعلق خواهد گرفت. تاکید می کنم که دانشگاه سچینوا به علت رابطه مناسب خود با کشور های اروپایی و آمریکایی می تواند بستر مناسبی را به جهت تحصیل در رشته داروسازی در مقاطع بالاتر فراهم کند.

شهریه رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

رشته داروسازی جزء 10 رشته پرطرفدار در سطح جهان است. دانشگاه سچینوا مسکو این امکان را برای علاقه مندان به تحصیل در رشته داروسازی فراهم کرده تا بتوانند با پرداخت شهریه مناسب اقدام به تحصیل در رشته مورد علاقه خود کنند با توجه به روند تحصیلی و تغییر در راندمان افزایش سالانه شهریه، دانشگاه سچینوا مسکو برای هر ترم تحصیلی در رشته داروسازی به زبان روسی 3500 دلار آمریکایی ( سالانه 7000 تا 8000 دلار) تعیین کرده است که البته تحصیل در رشته داروسازی به زبان انگلیسی در هر ترم تحصیلی در دانشگاه سچینوا مسکو روسیه دارای بهای 4000 دلاری می باشد که البته این بها در سال دوم داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو کاهش می یابد. این مبلغ بسیار برای دانشگاهی چون سچینوا که دارای 2 قرن سابقه درخشان و اعتبار بالا مدرک تحصیلی در سراسر جهان می باشد بسیار مقرون به صرفه است. نکته حائز اهمیت در این بخش این است که دانشجویان داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو می توانند در طول دوره تحصیلی خود 20 ساعت در هفته به منظور تامین مخارج تحصیلی کار کند.

دیگر شرایط پذیرش رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

دانشگاه سچینوا مسکو روسیه دارای شرایط مناسب و البته خاصی به جهت پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی می باشد. از جمله شرایط تحصیل در روسیه جهت تحصیل در رشته داروسازی می باشد اخذ مدرک 12 ساله دوره پیش دانشگاهی همراه با معدل دیپلم 16 به بالا می باشد. فراموش نکنید که به جهت پذیرش در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه شما موظف به حضور در کلاس های 1 ساله پادفک هستید. دانشجویان بعد از گذراندن این دوره و یادگیری دروس فیزیک، زیست شناسی و شیمی باید در آزمون پایان دوره پری مدیکال شرکت کنند و حداقل نیمی از نمره پایانی را کسب کنند. با توجه به ظرفیت محدود رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو، داشتن معدل بالا، اخذ نمره بالای دوره پادفک و حتی داشتن مدرک زبان انگلیسی بین المللی می تواند نقش موثری در پذیرش دانشجوی داروسازی توسط دانشگاه سچینوا داشته باشد. گواهی سلامت و عدم فقدان ویروس هپاتیت و  HIVیکی دیگر از شرایط پذیرش دانشجویان در رشته داروسازی دانشگاه سچینوا مسکو است. لازم به ذکر است که این گواهی سلامت در روسیه دارای اعتبار دو ساله است.

گالری تصاویر دانشگاه

رشته های دیگر

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا