021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
4.7/5 - (4 امتیاز)

رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا

دندانپزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا
University of Siena logo

اطلاعات کلی رشته

فهرست مطالب

تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا

رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا یک دوره شش ساله با هدف اصلی پرورش دانشجویان دندانپزشکی با برنامه آموزشی استثنایی و نو آورانه است که با علم روز دنیا اقدام به تربیت دانشجویان بین المللی علاقه مند به رشته دندان پزشکی کرد. برای تسهیل فرایند یادگیری، دانشگاه سیه نا برنامه درسی خود در سال اول و دوم به گونه ای  طراحی کرده، که ترکیبی از دوره های پزشکی و دندانپزشکی باشد. زیرا این دانشگاه بر این اعتقاد است که دوره های سال اول و دوم می توانند بستر آموزشی خوبی برای مفاهیم علم پزشکی و دندانپزشکی باشند. از این رو دانشجویان در سال های اول و دوم تمام وقت خود را صرف یادگیری دروس پایه می کنند.

در سال سوم و چهارم دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا، اغلب وقت خود را صرف آموزش های بالینی و کسب تجربه می گذرانند. در سال ششم انتظار می رود، دانشجویان دوره های پایه، جراحی اندودونتیکس، لانه گزینی، پروتز بینی، ارتودنسی ، جراحی دندان و … را کامل فراگرفته باشند.هم چنین در دانشکده رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا از دانشجو انتظار می رود که دوره شش ساله مفاهیم مربوط به دروس فیزیولوژی انسان، آناتومی انسانی، شاخه بالینی پزشکی، میکروبیولوژی پزشکی و ایمونولوژی، روش علمی پزشکی، آناتومی پاتولوژیک، تصویربرداری تشخیصی و رادیوتراپی، بیماری های انسانی، اورژانس های جراحی، کلینیک های جراحی و … را به طور کامل فرا گیرد. دوره های سخت دانشگاه سیه نا ایتالیا سبب می شود تا دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا بتوانند با سایر دانشگاه های قاره سبز وارد رقابت شود.

در واقع برنامه آموزشی رشته دندان پزشکی دانشگاه سیه نا یک پک کامل آموزشی را تشکیل می دهد که زمینه مناسبی را جهت ادامه تحصیل در کشور های دیگر جهان برای فارغ التحصیلان دانشگاه سیه نا، ایجاد می کند. به منظور رعایت استانداردآموزش بین المللی، دانشکده پزشکی دانشگاه سیه نا برنامه دندانپزشکی خود را بر اساس توصیه ADEE (انجمن آموزش دندان پزشکی اروپا) و وزیر آموزش ایتالیا تدوین می کند. علاوه بر آن دانشجویان به کلاسهای عملی و معالجه بیماران در بیمارستان های آموزشی دسترسی دارند.

تحصیل در دانشگاه بین المللی سیه نا در ایتالیا

برنامه دندانپزشکی دانشگاه سیه نا دانشجویان بین المللی  زیادی را از سراسر جهان از جمله چین، آلمان، سوئد، نروژ، انگلستان، ایرلند، روسیه، ایران، نیوزلند، فرانسه و یونان جذب می کند. مدرک DMD دانشگاه سیه نا نیز در سراسر جهان از جمله یونسکو، سازمان بهداشت جهانی، شورای پزشکی عمومی در انگلستان، شورای پزشکی کانادا و هیئت صدور مجوز پزشکی ایالات متحده شناخته شده است. هم چنین مدرک دندان پزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا از اعتبار بالایی در کشور ایران برخوردار است.

هزاران دانشجوی بین المللی از صدها کشور در سراسر جهان برای تحصیل در دانشگاه Siena متقاضی می شوند. استاندارد عالی آموزش و تجربه بالینی بالایی که دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می دهد و دلایل بسیاری زیادی دانشجویان بین المللی را ترغیب به تحصیل در ایتالیا می کند. مهم ترین معیار دانشجویان برای انتخاب دانشگاه های  بین المللی ایتالیا از جمله دانشگاه تورورگاتا رم، دانشگاه ساپینزا، دانشگاه پاویا و … جامعه بین المللی بزرگ علمی با سابقه طولانی در زمینه آموزش است؛ که تأثیر مستقیمی بر پزشکان آینده جهان دارد. در چند سال اخیر رشته دندان پزشکی دانشگاه سیه نا، تحولات بزرگی در بخش بهداشت دهان و دندان جهان، به وجود آورده است و کمک زیادی به نجات بشریت کرد.

دانشجویان بین المللی این شانس را دارند که با همکاران ایتالیایی و در جامعه محلی Siena ادغام شوند و در معرض یک تجربه بین المللی و فرهنگی به همراه با تجربه سازنده در بستر آموزش دانشگاه سیه ایتالیا، قرار بگیرند. آن چه که فارغ التحصیلان این دانشگاه را همواره از دیگر فارغ التحصیلان متمایز می کند، احترام به عزت انسانها، مراقبت وجدان و رفع نیازهای بیماران است.

امکانات آموزشی رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا

کلینیک دندانپزشکی موجود در دانشگاه سیه نا ایتالیا با آموزش بالینی این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند که با دیدن انواع بیماری های مختلف دهان و دندان به کسب تجربه بپردازند. در کلینیک خصوصی دندانپزشکی، سعی می شود با شناخت حرفه ای دانشجویان در زمینه علم دندان پزشکی،  فارغ التحصیلان به طور خودکار، واجد شرایط برای کار به عنوان دندان پزشک عمومی در 32 کشور اتحادیه اروپا و کشورهای عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا باشند. عضویت در انجمن آموزش دندان پزشکی سیه نا ایتالیا  این موضوع را تضمین می کند که دانشجویان فارغ التحصیل، خود را به عنوان یک دندان پزشک، با به روز رسانی مشخصات، روانه بازار کار می کنند.

دانشگاه سیه نا ایتالیا این امکان را برای دانشجویان بین المللی خود فراهم می کند که پس از فارغ التحصیلی در رشته هایی مثل جراحی دهان ، دندان پزشکی ترمیمی ، دندان پزشکی کودکان ، ارتودنسی و … در این دانشگاه متخصص شوند. از جمله مهم ترین امکانات آموزشی این دانشگاه می توان به امکان تحصیل در رشته دندان پزشکی به زبان انگلیسی اشاره کرد.

تحصیل در دانشگاه سیه نا ایتالیا یک عنوان و شهرت شگفت انگیز و جادویی است. این شهر از نظر جمعیت دانش آموز و دانشجو مناسب است. زندگی در مرکز شهر سیه نا این امکان را به شما می دهد تا تجربه خود را با پیش زمینه های مختلف نه تنها در سطح مطالعه، بلکه در یک سطح فرهنگی به اشتراک بگذارید و یا ارتقا دهید؛ و اینکه تنوع زبانی در این شهر، برای  دانشجویان دندان پزشکی یک امتیاز است.

بررسی جدید انجمن دندان پزشکان ایتالیا نشان داد که 91.5 درصد دندان پزشکان به طور پایدار در طی سه سال پس از فارغ التحصیلی، در سایر کشورهای اروپایی شاغل هستند.امکان استفاده از بلیط رفت آمد در سطح شهر، اینترنت رایگان، مصرف غذای مقرون به صرفه و داشتن محل اسکان و خوابگاه، کتابخانه، کتابخانه آنلاین و وجود هنر های معماری اصیل و … از دیگر امکانات دانشگاه سیه نا است.

آزمون IMAT، آزمون ورودی دندانپزشکی دانشگاه سیه نا

دانشگاه سیه نا ایتالیا که یک محیط آموزشی با شرایط ورود انعطاف پذیر است، مهم ترین مدرکی که متقاضی تحصیل دندانپزشکی در سیه نا ایتالیا، الزاما باید داشته باشد، مدرک دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی یعنی پایان 12 سال تحصیل در ایران است. آزمون ورودی دانشگاه ایتالیا توسط MIUR سفارش داده شده است. در واقع به بیان ساده می توان گفت رمز ورود و قبولی دانشجو به دانشگاه سیه نا ایتالیا آزمون IMAT است، که به طور متوالی، این آزمون همیشه شامل سوال های، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات، استدلال منطقی، فیزیک و اطلاعات عمومی است.

نکته مهم این است که در بین دانشگاه های مخلف ایتالیا، فقط دانشگاه سیه نا رشته دندانپزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. از این رو برای قبولی در این دانشگاه رقابت زیادی وجود دارد.جهت پذیرش و قبولی در رشته دندان پزشکی دانشگاه سیه نا داوطلب باید حداقل نمره 40 الی 50 را در آزمون IMAT دریافت کند. این آزمون رقابتی در کشور ایران برگزار نمی شود، از این رو داوطلب باید برای شرکت در این آزمون به کشور هایی نظیر دبی، ترکیه، عربستان و … برود.

ظرفیت رشته دندان پزشکی دانشگاه سیه ایتالیا

ظرفیت رشته دندان پزشکی دانشگاه سیه نا، محدود است. به طور کلی در طی آزمون IMAT وابسته به ورودی و خروجی تحصیلی، دانشگاه سیه نا به طور میانگین  حدودا 12 الی 15 نفر از دانشجویان بین المللی را پذیرش می کند. با توجه به این ظرفیت رقابت سنگینی برای اخذ کرسی دندانپزشکی دانشگاه سیه نا وجود دارد.

شهریه رشته دندان پزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا

دانشگاه سیه نا ایتالیا این واقعیت را درک می کند که مسائل مالی در دانشجویان کاملاً متداول است. به همین دلیل، آنها اجازه می دهند که هزینه ها به صورت اقساط پرداخت شود. هر دانشجو می تواند شهریه خود را در 3 قسط به دانشگاه پرداخت کند.شهریه رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا ایتالیا بسته به ترم تحصیلی از 500 یورو تا 3500 یورو سالیانه متفاوت است.

علاوه بر این، میزان شهریه ای که باید توسط هر دانشجو پرداخت شود به درآمد خانواده وی بستگی دارد، که این موضوع مطابق با گواهینامه turn ISEE است. دانشگاه سیه نا مکانی متنوع برای دانشجویان بین المللی است. داشتن یک برنامه آموزشی بر پایه زبان انگلیسی، دانشجویان را برای ادامه تحصیل از کشورهای دیگر مشتاق می کند. این دانشگاه با آغوش باز از دانشجویان بین المللی استقبال می کند.

دوره آزمون IMAT، راه موفقیت در پذیرش دانشگاه سیه نا

برای موفقیت در پذیرش رشته دندانپزشکی دانشگاه سیه نا برای متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه، پیشنهاد می شود متقاضیان در دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا شرکت کنند. در این دوره که توسط مجموعه آریا دانش برگزار می شود، دروس مختلف از جمله زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک، آناتومی و فیزیولوژی، شیمی عمومی، شیمی آلی، بیوشیمی، ریاضی و فیزیک و هوش و منطق آموزش داده می شود.

گالری تصاویر دانشگاه

رشته های دیگر

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا