021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (4 امتیاز)

گزارش آغاز دوره پری مدیکال اروپا و آمادگی IMAT ایتالیا 2024-2023

آغاز دوره پری مدیکال اروپا و آمادگی IMAT ایتالیا 2024-2023

فهرست مطالب

توضیحات کلی

سیستم اصلی پذیرش در رشته های علوم پزشکی در اروپا، آزمون ورودی تخصصی است. این آزمون ها در جهت ارزیابی علمی متقاضیان بین المللی به زبان انگلیسی برگزار می شود. از این رو دوره پری مدیکال اروپا به عنوان دوره اصلی جهت آمادگی متقاضیان ایرانی در مسیر ورود به دانشگاه های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی اروپا مطرح است. همچنین دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا یکی از دوره های کلیدی و مهم مجموعه آریا دانش است. این دوره ها در راستای مشاوره هدفمند و آموزش کاربردی به دانشپذیران علاقه مند به تحصیل در اروپا  به زبان انگلیسی بویژه در کشورهای ایتالیا، مجارستان، چک، لهستان، انگلستان، کرواسی، روسیه و … ارائه و برگزار می شود.

 

آزمون IMAT، آزمون ورودی پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی در کشور ایتالیا است. این آزمون در سنترهای مختلف در کشورهای از جمله ایتالیا، انگلستان، ترکیه، امارات، آمریکا و … در ماه سپتامبر و یا اکتبر به شکل حضوری و تنها یک بار در سال برگزار می شود. آزمون آیمت شامل 60 سوال در بخش های زیست شناسی، شیمی، ریاضی و فیزیک و هوش منطقی و اطلاعات عمومی است. حداکثر نمره این آزمون 90 است. جهت قبولی در این آزمون هر دانشگاه نمره حد نصاب خود را دارد. با توجه به رقابت متقاضیان زیادی از سراسر دنیا بویژه متقاضیان ایرانی در آزمون آیمت، سطح نمره مورد نیاز جهت قبولی در این آزمون سالیانه افزایش می یابد. معمول برای قبولی در آزمون آیمت ایتالیا کسب حداقل نمره 50 اهمیت دارد.

 

کالج آریا دانش طبق برنامه هر ساله قبل از شروع دوره پری مدیکال و دوره آیمت ایتالیا، جلسه ای را تحت عنوان ” جلسه معارفه اساتید و آزمون مصاحبه علمی دانشپذیران جدیدالورود ” برگزار می کند. دانشپذیران قبل از این جلسه به شکل آنلاین در آزمون تعیین سطح که از سه مبحث، زبان انگلیسی، زیست شناسی و شیمی می باشد، شرکت می کنند. سپس در آزمون شفاهی و تعیین سطح با حضور اساتید شرکت کرده و ارزیابی های لازم توسط اساتید از دانشپذیران به عمل می آید. آزمون آنلاین و مصاحبه حضوری در قالب آزمون بورسیه تحصیلی بوده و دانشپذیرانی که سطح بالایی داشته باشند می توانند از تخفیف بالایی تا سقف 1000 یورو از شهریه بهره مند گردند. در این جلسه نکات مهم مشاوره ای توسط مدیریت مجموعه و مشاور تحصیلی به دانشپذیران ارائه گردید. همچنین برنامه کلاسی و کتاب های آموزشی به دانشپذیران ارائه شد. اساتید دوره نیز نکات کلیدی در زمینه روش تدریس، محتوای آموزشی، نکات مهم مطالعه و روند پیشرفت به دانشپذیران گوشزد کردند. افتخار می کنیم بار دیگر میزبان دانشپذیرانی از سراسر ایران هستم و آن ها را در مسیر رسیدن به اهداف و رویاهایشان که تحصیل در رشته های علوم پزشکی در اروپا است را همراهی می کنیم.

ویدیو

تصاویر

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا