021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی استاد زمانی، مدرس ریاضی و فیزیک آریا دانش

استاد صالح زمانی

فهرست مطالب

استاد صالح زمانی، یکی از بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک به زبان انگلیسی است. ایشان با سابقه بیش از 15 سال تدریس، متقاضیان را جهت آمادگی آزمون های ورودی دانشگاه ها جهت تحصیل پزشکی در خارج از کشور آموزش می دهند.  ایشان کلیه سرفصل های مختلف ریاضی و فیزیک را با تسلط بالایی آموزش می دهند.

شرح صحبت های استاد زمانی

دروس ریاضی و فیزیک از جمله دروس مهم در آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی کشورهای اروپاست. در آزمون آیمت ایتالیا، آزمون SAT ، آزمون BMAT انگلستان، آزمون یوس ترکیه و آزمون ورودی دانشگاه های مجارستان، لهستان و چک یا هردو و یا یکی از این دروس حضور دارند. هرچند میزان اهمیت این دروس در آزمون های ورودی متفاوت هست و تعداد سوالات متغییری از این درس ها طرح میشه به طور مثال از 4 سوال تا 50 سوال؛ اما نمی توان بدون دانش کافی پاسخ گوی سوالات این بخش بود. علاقه مندان به تحصیل پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در کشورهای اروپایی باید با آمادگی کامل در آزمون ورودی شرکت کنند.

ما در دوره های آموزشی مجموعه آریا دانش، با شناخت دقیق سرفصل های مهم ریاضی و فیزیک در آزمون های ورودی، آموزش های مبتنی بر تست زنی و حل تمرین رو با برنامه مدون اجرا می کنیم. نباید فراموش کرد موفقیت در این دروس تلفیقی از دانش، تکنیک و مهارت های شماست.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا