021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (2 امتیاز)

گزارش تصویری از آزمون های ماک آیلتس کالج آریادانش 2024

آزمون های ماک آیلتس در دوره های پری مدیکال و آیمت ایتالیا 2024- 2023

فهرست مطالب

آزمون های ماک آیلتس در دوره های پری مدیکال و آیمت ایتالیا 2024- 2023

آزمون آزمایشی آیلتس که تحت عنوان آزمون ماک آیلتس شناخته می شود یکی از راهکارهای ارزیابی متقاضیان اخذ مدرک آیلتس قبل از شرکت در آزمون اصلی است. این آزمون ها از لحاظ ساختاری و محتوای مشابه آزمون اصلی بوده و شرکت کنندگان می توانند شرایط زبان انگلیسی خود را به شکل دقیقی ارزیابی کنند. همچنین نقاط قوت و ضعف شرکت کننده در هر مهارت مشخص می گردد و در صورت نیاز می تواند مهارت های ضعیف خود را با مطالعه و یا کلاس آموزشی تقویت بخشد.

 

از آنجایی که جهت مهاجرت تحصیلی و تحصیل پزشکی در خارج از کشور، داشتن مدرک زبان بین المللی از جمله آیلتس اهمیت دارد، در کالج آریا دانش علاوه بر کلاس های دروس تخصصی آزمون های ورودی دانشگاه، کلاس های پری آیلتس و آیلتس نیز برگزار می گردد. آزمون ماک آیلتس، یکی از آزمون هایی است که در طول دوره های پری مدیکال و آیمت ایتالیا از دانشپذیران گرفته می شود. آزمون ماک چندین مرحله در طول دوره پری آیلتس و آیلتس برگزار می شود. همچنین در انتهای هر آزمون هر دانشپذیر با استاد خود به شکل خصوصی جلسه ای را تخت عنوان “مصاحبه و کلاس رفع اشکال” برگزار می کند و در انتها نیز برای هر دانشپذیر کارنامه با 4 نمره برا هر اسکیل و یک نمره نهایی صادر می گردد.

تصاویر

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا