5/5 - (7 امتیاز)

گزارش جلسه معرفی دانشگاه های معتبر پزشکی اروپا و ایتالیا – 2024

گزارش جلسه معرفی دانشگاه های معتبر پزشکی اروپا و ایتالیا - 2024

فهرست مطالب

توضیحات

یکی از دوره های اصلی کالج آریا دانش، برگزاری دوره های آموزشی پری مدیکال و آمادگی آزمون IMAT ایتالیا است. این دوره ها در راستای موفقیت دانشپذیران در آزمون های ورودی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های معتبر سراسر دنیا از جمله کشورهای اروپایی و دانشگاه های ایتالیا برگزار می شود.

یکی از برنامه های کلیدی ویژه دانشپذیران دوره آمادگی آزمون آیمت ایتالیا، برگزاری جلسه معرفی دانشگاه های معتبر پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در اروپا بویژه کشور ایتالیا است. در این جلسه که با حضور دانشپذیران عزیز و والدین گرامیشان برگزار شد، مدیریت مجموعه آریا دانش آقای دکتر زارعی به نکات مهمی در زمینه رتبه بندی و کیفیت دانشگاه ها، ظرفیت پذیرش، روند پذیرش دانشگاه ها، مهمترین دلاین های مسیر مهاجرت تحصیلی، مدارک مورد نیاز جهت آماده سازی و ترجمه، روند اخذ بورسیه تحصیلی و ویزای تحصیلی پرداختند. همچنین در این جلسه نکات مشاوره ای و آموزشی توسط اساتید و مشاوران کالج آریا دانش به دانشپذیران ارائه شد.

در ابتدای این جلسه نیز کتابچه اطلاعات دانشگاه های معتبر پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در 14 کشور از جمله ایتالیا، مجارستان، انگلستان، چک، لهستان، کرواسی، صربستان، استونی، اسلواکی، چین، رومانی، سوئد، ترکیه و روسیه به دانشپذیران ارائه شد. در این کتابچه علاوه بر معرفی دانشگاه های معتبر و مورد تائید وزارت بهداشت ایران در کشورهای نامبرده، ظرفیت پذیرش، رنکینگ بین المللی، مدل آزمون ورودی و سیستم پذیرش، سایت دانشگاه، هزینه های زندگی در شهر محل دانشگاه، شهریه ترمیک و … جهت اطلاع دانشپذیران توسط کالج آریا دانش ارائه شده است.

بخش اصلی این جلسه به معرفی دانشگاه های ایتالیا و موارد مهم در روند پذیرش تحصیلی، شرکت در آزمون آیمت ایتالیا، پروسه اخذ بورسیه و ویزای تحصیلی پرداخته شد. در ادامه مهمترین آیتم های جلسه بیان شده است.

  • معرفی دانشگاه مورد تائید وزارت بهداشت در 14 کشور از جمله ایتالیا
  • معرفی مدل آزمون IMAT ایتالیا و آزمون تولک اف ویژه داروسازی
  • ظرفیت پذیرش دانشگاه های ایتالیا در سه رشته اصلی علوم پزشکی
  • حداقل و حداکثر نمره قبولی آزمون IMAT در سنوات گذشته در ایتالیا
  • شهریه دانشگاه ها در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی
  • هزینه ها زندگی و تحصیل در شهرهای مختلف ایتالیا و هزینه خوابگاه
  • ددلاین های انجام امور پذیرش، ثبت نام، بورسیه استانی ایتالیا و ویزای شنگن
  • مدارک تمکن مالی و مهمترین بخش های مالی در پروسه مهاجرت تحصیلی
  • مدارک مورد نیاز دارالترجمه در پروسه پذیرش، بورسیه استانی و ویزای شینگن ایتالیا
  • مهمترین فعالیت های پس از ورود به ایتالیا و شرایط اخذ اقامت کاری در این کشور

در بخش پایانی این جلسه، دانشپذیرانی که بهترین عملکرد و پیشرفت را از زمان شروع کلاس های آموزشی در سه بخش زبان انگلیسی، زیست شناسی و شیمی داشته اند، با ارائه جوایزی تشویق شدند. انتهای این جلسه نیز به سوالات دانشپذیران و خانواده هایشان در زمینه مهاجرت تحصیلی و تحصیل در ایتالیا پاسخ داده شد.

ویدیو

تصاویر

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

راهنمای ثبت نام و تحصیل در کالج آریا دانش

کالج آریا دانش، برگزار کننده دوره های آموزشی همچون دوره های پری مدیکال، پری اینجینیرینگ، آمادگی آزمون های بین المللی همچون IELTS، TOEFL، Duolingo، IMAT ایتالیا، YOS ترکیه، SAT آمریکا، BMAT انگلستان، TOLC ایتالیا، MCAT آمریکا، دیپلم IB اروپا و دیپلم A-LEVEL انگلستان و دوره های آموزش زبان های بین المللی انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی می باشد. این دوره ها به شکل گروهی و خصوصی و همچنین حضوری و آنلاین برگزار می شود. همچنین ما در کالج آریا دانش خدمات تخصصی مهاجرت تحصیلی را شامل مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه، پذیرش از کالج ها و دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی به متقاضیان ارائه می دهیم.