021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (7 امتیاز)

گزارش جلسه معرفی دانشگاه های معتبر پزشکی اروپا و ایتالیا – 2024

گزارش جلسه معرفی دانشگاه های معتبر پزشکی اروپا و ایتالیا - 2024

فهرست مطالب

توضیحات

یکی از دوره های اصلی کالج آریا دانش، برگزاری دوره های آموزشی پری مدیکال و آمادگی آزمون IMAT ایتالیا است. این دوره ها در راستای موفقیت دانشپذیران در آزمون های ورودی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های معتبر سراسر دنیا از جمله کشورهای اروپایی و دانشگاه های ایتالیا برگزار می شود.

یکی از برنامه های کلیدی ویژه دانشپذیران دوره آمادگی آزمون آیمت ایتالیا، برگزاری جلسه معرفی دانشگاه های معتبر پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در اروپا بویژه کشور ایتالیا است. در این جلسه که با حضور دانشپذیران عزیز و والدین گرامیشان برگزار شد، مدیریت مجموعه آریا دانش آقای دکتر زارعی به نکات مهمی در زمینه رتبه بندی و کیفیت دانشگاه ها، ظرفیت پذیرش، روند پذیرش دانشگاه ها، مهمترین دلاین های مسیر مهاجرت تحصیلی، مدارک مورد نیاز جهت آماده سازی و ترجمه، روند اخذ بورسیه تحصیلی و ویزای تحصیلی پرداختند. همچنین در این جلسه نکات مشاوره ای و آموزشی توسط اساتید و مشاوران کالج آریا دانش به دانشپذیران ارائه شد.

در ابتدای این جلسه نیز کتابچه اطلاعات دانشگاه های معتبر پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در 14 کشور از جمله ایتالیا، مجارستان، انگلستان، چک، لهستان، کرواسی، صربستان، استونی، اسلواکی، چین، رومانی، سوئد، ترکیه و روسیه به دانشپذیران ارائه شد. در این کتابچه علاوه بر معرفی دانشگاه های معتبر و مورد تائید وزارت بهداشت ایران در کشورهای نامبرده، ظرفیت پذیرش، رنکینگ بین المللی، مدل آزمون ورودی و سیستم پذیرش، سایت دانشگاه، هزینه های زندگی در شهر محل دانشگاه، شهریه ترمیک و … جهت اطلاع دانشپذیران توسط کالج آریا دانش ارائه شده است.

بخش اصلی این جلسه به معرفی دانشگاه های ایتالیا و موارد مهم در روند پذیرش تحصیلی، شرکت در آزمون آیمت ایتالیا، پروسه اخذ بورسیه و ویزای تحصیلی پرداخته شد. در ادامه مهمترین آیتم های جلسه بیان شده است.

  • معرفی دانشگاه مورد تائید وزارت بهداشت در 14 کشور از جمله ایتالیا
  • معرفی مدل آزمون IMAT ایتالیا و آزمون تولک اف ویژه داروسازی
  • ظرفیت پذیرش دانشگاه های ایتالیا در سه رشته اصلی علوم پزشکی
  • حداقل و حداکثر نمره قبولی آزمون IMAT در سنوات گذشته در ایتالیا
  • شهریه دانشگاه ها در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی
  • هزینه ها زندگی و تحصیل در شهرهای مختلف ایتالیا و هزینه خوابگاه
  • ددلاین های انجام امور پذیرش، ثبت نام، بورسیه استانی ایتالیا و ویزای شنگن
  • مدارک تمکن مالی و مهمترین بخش های مالی در پروسه مهاجرت تحصیلی
  • مدارک مورد نیاز دارالترجمه در پروسه پذیرش، بورسیه استانی و ویزای شینگن ایتالیا
  • مهمترین فعالیت های پس از ورود به ایتالیا و شرایط اخذ اقامت کاری در این کشور

در بخش پایانی این جلسه، دانشپذیرانی که بهترین عملکرد و پیشرفت را از زمان شروع کلاس های آموزشی در سه بخش زبان انگلیسی، زیست شناسی و شیمی داشته اند، با ارائه جوایزی تشویق شدند. انتهای این جلسه نیز به سوالات دانشپذیران و خانواده هایشان در زمینه مهاجرت تحصیلی و تحصیل در ایتالیا پاسخ داده شد.

ویدیو

تصاویر

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا