021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
4.7/5 - (3 امتیاز)

دوره زبان انگلیسی ویژه متقاضیان مهاجرت

دوره های زبان انگلیسی ویژه متقاضیان مهاجرت

فهرست مطالب

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

یکی از دغدغه های متقاضیان تحصیل در خارج از کشور بویژه تحصیل پزشکی در اروپا برای تمامی مقاطع تحصیلی و داوطلبان کار و اقامت، یادگیری زبان  آموزشی دانشگاه و کشور مقصد است. براساس آمارهای جهانی، زبان انگلیسی با بیش از 380 میلیون کاربر Native و بیش از 750 میلیون کاربر غیر نیتیو در مجموع به عنوان زبان اول جهان شناخته شده است. از طرفی بیش از 50 درصد محتوای وب سایت های جهان به زبان انگلیسی است. نکته مهمتر این است که در اکثر دانشگاه های جهان بویژه در کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا، استرالیا، نیوزیلند، ایرلند و … ارائه برنامه تحصیلی و آموزشی به زبان انگلیسی یکی از اهداف کلیدی و اجرایی دانشگاه ها بوده و مخاطبان زیادی را به همراه دارد.

در حال حاضر تحصیل به زبان انگلیسی رتبه اول در جهان در دانشگاه های مختلف را دارد. با توجه به این اهمیت، یادگیری اصولی زبان انگلیسی و کسب چهار مهارت گفتاری (Speaking)، شنیداری (Listening)، نگارشی (Writing) و خواندن (Reading) برای ایرانیان متقاضی تحصیل در خارج از کشور فارغ از کشور مقصد، دغدغه اصلی و مهمی است.

از دیگر دلایل پر اهمیت بودن یادگیری زبان انگلیسی، برگزاری آزمون های ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا به زبان انگلیسی است. علاقه مندان به تحصیل پزشکی در خارج از کشور، باید از سطح زبانی خوبی برخوردار باشند. آزمون IMAT ایتالیا به زبان انگلیسی برگزار می شود و علاوه بر آن علاقه مندان به تحصیل پزشکی در ایتالیا باید مدرک زبان 6.5 آیلتس کسب  کنند. آزمون YOS ترکیه نیز هم به زبان ترکی و هم انگلیسی برگزار می شود.  در نوع جنرال آزمون SAT آمریکا نیز نزدیک به نیمی از سوالات، مربوط به بخش زبان انگلیسی است. تمامی این مسائل ابعث می شود متقاضیان قبل از اقدام به پذیرش تحصیلی، سطح خوبی از آیلتس داشته باشند.

آمادگی آزمون آیلتس

ویژگی ها و مزیت های دوره های آموزش زبان انگلیسی

  • در تمامی دوره های آموزشی زبان انگلیسی، مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (شنیداری، گفتاری، نوشتاری، خواندن) زبان آموزان تقویت می شود.
  • مدت زمان آموزش در دوره های آموزشی استاندارد بوده، به گونه ای که نیاز به فعالیت و تمرین زبان در خارج از کلاس کاهش می یابد.
  • از سیستم Error/Correction که باعث افزایش دقت مهارت مکالمه زبان آموزان می شود استفاده می گردد.
  • آموزش به شیوه Authentic (زبان واقعی- بومی) بوده به گونه ای که مخاطب در محیط واقعی قرار می گیرد و مدل مکالمه زبان آموز تبدیل به مدل یک فرد بومی می شود.
  • امکان برگزاری دوره ها به صورت فشرده و فوق فشرده وجود دارد.

دپارتمان زبان خارجه ما، استانداردهای جهانی در کلیه امور مربوط به آموزش را رعایت می کند، جدیدترین متدهای آموزشی را ارائه می دهد و دوره های زبان انگلیسی را به صورت آنلاین با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی و مورد تایید مراکز معتبر به منظور دسترسی هر فرد به بالاترین کیفیت آموزشی در هر زمان و مکان برگزار می کند. ما با برگزاری جلسات ارزیابی مستمر و آزمون های مختلف چه در زمان شروع و چه در زمانی گذراندن دوره های آموزشی، نیازهای آموزشی داوطلبان را شناسایی و برای آن­ها دوره های آموزشی طراحی و اجرا می­کنیم.

مکالمه زبان انگلیسی

چرا ما به متقاضیان مهاجرت، گذراندن دوره های زبان انگلیسی را پیشنهاد می دهیم؟

با توجه به اهمیت یادگیری زبان خارجه، متقاضیان مهاجرت تحصیلی ناچار به انتخاب یکی از دو مسیر پیش روی خود هستند. مسیر اول شرکت در دوره های آموزش زبان در ایران و مراجعه به آموزشگاه های زبان و گذراندن کلاس های خصوصی و گروهی است. مسیر دوم گذراندن دوره های آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور در کالج ها و دانشگاه ها قبل از ورود به دانشگاه است. با توجه به شرایط فعلی انتخاب مسیر اول راهکار راحت تر و منطقی تری به نظر می رسد.

در کشور موسسات آموزش زبان انگلیسی فراوانی وجود دارد، اما براساس یک نظرسنجی بیش از 80 درصد زبان آموزان حداقل از خدمات آموزشی دو آموزشگاه زبان در بازه های زمانی مختلف استفاده کرده اند. علت اصلی رها کردن آموزش در هر بار، استفاده از سیستم آموزشی سنتی، کتاب محور، استاد محور و کسل کننده در مراکز مختلف است. از طرفی براساس آخرین ارزیابی ها حدود 40% افرادی که اقدام به تحصیل و زندگی در خارج از کشور می کنند، در انجام این امر ناکام می مانند و یا پس از گذشت بازه زمانی کوتاه به کشور باز می گردند. یکی از دلایل کلیدی این موضوع بهره نگرفتن از آموزش صحیح زبان انگلیسی است.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

داشتن مدرک زبان بین المللی (آیلتس، تافل و …) با نمره مناسب و یا سطح بالای مکالمه انگلیسی از ملزومات مهاجرت تحصیلی و غیر تحصیلی به شمار می آید. از این رو هدف گذاری مناسب و انتخاب اصولی آموزشگاه زبان با سیستم آموزشی استاندارد با توجه به شرایط تحصیل در خارج از کشور، بسیار اهمیت دارد. از این رو ما با درک کامل این موضوع و دغدغه های متقاضیان تحصیل در خارج از کشور و متقاضیان کار و اقامت، شرایط مناسبی را برای آموزش اصولی زبان انگلیسی فراهم کرده ایم. از مهمترین ویژگی های آموزش زبان در مجموعه آریا دانش استفاده از سیستم یکپارچه آموزشی و آموزش ترکیبی مباحث با استفاده از پاورپوینت، فیلم و کتاب است.

 

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا