021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (3 امتیاز)

رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه سچینوا

اطلاعات کلی رشته

فهرست مطالب

معرفی و بررسی تخصصی رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا

دانشگاه سچینوا مسکو روسیه با بیش از سال ها تجربه در عرصه تدریس در رشته های علوم پزشکی از جمله دندان پزشکی، پزشکی و داروسازی، از سال 1942 اقدام به پذیرش دانشجویان بین المللی رشته دندان پزشکی کرده است. با توجه به جذابیت رشته دندان پزشکی و دارا بودن آینده شغلی این رشته از جمله رشته هایی است که متقاضی زیادی در سراسر جهان دارد. دانشگاه پزشکی سچینوا مسکو به علت شناخته شدن در تمام سایت های بین المللی و نشریات جهانی دارای اعتبار بالایی در سطح جهان و سازمان بهداشت جهانی است. از این رو تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا مسکو علاوه بر لذت تحصیل در یک محیط بین المللی، دارای اعتبار مدرک بسیار بالایی است. دانشگاه سچینوا معروف به یک دانشگاه تمام پزشکی بوده که این اتفاق باعث می شود تا تمامی امکانات آموزشی دانشگاه صرفا بر علوم تخصصی علم پزشکی باشد و از اتلاف وقت در دروس های عمومی به علت نبود رشته های فنی و انسانی جلوگیری می کند. گرچه مدرک دندان پزشکی دانشگاه سچینوا مورد تایید وزارت علوم و بهداشت کشور ایران نیست اما اخذ مدرک دندان پزشکی از دانشگاه سچینوا روسیه دارای اعتبار بالایی در سطح جهان می باشد. جدا از تمام این مباحث اگر شما قصد بازگشت به کشور خود را دارید می توانید پس از قبولی به در رشته دندان پزشکی دانشگاه سچینوا در سال ها آتی به دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت علوم و بهداشت کشور ایران است بورسیه شوید. این دانشگاه همواره دارای رتبه اول در علم پزشکی کشور روسیه است. دندانپزشکی دانشگاه سچینوا روسیه شامل یک دوره 5 ساله برای دانشجویان این دانشگاه است.

امکانات آموزشی و رفاهی رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

از امکانات مهم دانشگاه سچینوا مسکو در رشته دندانپزشکی، تدریس دندان پزشکی به دو زبان انگلیسی و روسی توسط اساتید بین المللی زبان است. انجام عمل و جراحی های فک توسط ربات های دندان پزشک و شیوه کار با ربات های ساخته شده توسط دانشجویان و اساتید رشته دندان پزشکی تحصیل در دانشگاه سچینوا را لذت بخش تر خواهد کرد. دانشگاه سچینوا با قرار دادن دانشجویان دندان پزشکی در محیط های آموزشی و درمانی این امکان را برای دانشجویان دندان پزشکی فراهم می کند تا در کنار تحصیل، فنون و شگرد های دندان پزشکی را بیاموزند. البته که با تمام این مزایا در دانشگاه سچینوا مسکو روسیه، شواهد نشان دهنده می دهد که کلاس های دندان پزشکی این دانشگاه در نقاط مختلف شهر مسکو برگزار می شود که تحصیل را علی الخصوص برای دانشجویان دندان پزشکی سخت تر می کند.

امکاناتی نظیر خوابگاه مجهز به اتصال به اینترنت و کامپیوتر، وجود کتابخانه شبانه روزی، امکان استفاده از وسایل حمل و نقل به صورت نیم بها، امکان استفاده از باشگاه ورزشی دانشگاه از امکانات رفاهی است که در اختیار دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا قرار داده می شود.

شیوه پذیرش رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

دندانپزشکی به علت دارا بودن متقاضیان فراوان خود نه تنها در سچینوا بلکه در سراسر جهان دارای یک سری محدودیت هایی در جهت پذیرش و قبولی می باشد. علاقه مندان به تحصیل در دندان پزشکی دانشگاه سچینوا موظف به شرکت در دوره پادفک روسیه و قبولی در آزمون ورودی رشته دندان پزشکی می باشند. آزمون پایانی رشته دندان پزشکی دانشگاه سچینوا متشکل از سه بخش شیمی، زیست شناسی و زبان روسی است. کلاس پادفک شامل یک دوره 6 الی 9 ماهه در طول 2 ترم آموزش مفاهیم پایه ای و تخصصی علوم زیست شناسی، شیمی و زبان روسی است. شرط قبولی شما در رشته دندان پزشکی دانشگاه سچینوا مسکو علاوه بر قبولی در آزمون پادفک، در گرو دارا بودن دیپلم 16 به بالا می باشد. هر چه معدل دیپلم شما بالاتر باشد طبیعتا شانس قبولی بیشتری در آزمون ورودی رشته دندان پزشکی دانشگاه سچینوا خواهید داشت. دانشگاه سچینوا مسکو بدون هیچ گونه مصاحبه و الزام مدرک تخصصی زبان انگلیسی و روسی پس از قبولی در آزمون پایانی دوره پادفک ( دوره پری مدیکال و پیش پزشکی) یعنی اخذ نمره 50% به بالا به شما اجازه تحصیل در رشته دندان پزشکی را می دهد. نکته مهم و ضروری در جهت تحصیل در رشته دندان پزشکی دانشگاه سچینوا این است که این دانشگاه تمام دروس تخصصی خود را به زبان روسی و زبان انگلیسی تدریس می کند.

ظرفیت رشته دندانپزشکی و بورسیه تحصیلی سچینوا مسکو روسیه

تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا به علت دارا بودن روابط بین المللی این دانشگاه بسیار به نفع علاقه مندان به تحصیل در  رشته دندان پزشکی می باشد چرا که این دانشگاه از میزان ظرفیت 35 نفره دانشجویان بین الملل و خارجی، پذیرش رشته دندان پزشکی 15 نفر آن ها را بورسیه تحصیلی می کند. این تعداد 15 نفره بسیار مناسب برای علاقه مندان به تحصیل در رشته دندان پزشکی می باشد چرا که آن ها می توانند در صورت بورسیه از امکاناتی نظیر غذای رایگان، اسکان رایگان، اخذ مبلغی به جهت تحصیل در دانشگاه و امکان تحصیل در کشورهای اروپایی و آمریکایی برخوردار شوند. دانشگاه سچینوا مسکو علاوه بر داشتن اعتبار بالای کشوری و بین المللی در جهان دارای ظرفیت بالایی در جهت پذیرش دانشجویان بین المللی می باشد.

شهریه دندانپزشکی دانشگاه سچینوا مسکو روسیه

همان طور که در مطالب فوق گفته شد این دانشگاه دارای اعتبار بالایی در سطح جهان می باشد  پس به طور حتم تحصیل در دانشگاه سچینوا مسکو دارای هزینه شهریه نسبتا بالایی است. طبق آخرین اطلاعات وب سایت دانشگاه سچینوا مسکو و با توجه به اینکه در هر سال میزان شهریه های دانشگاه افزایش می یابد شهریه دندانپزشکی دانشگاه سچینوا در هر ترم حدود 5000 دلار آمریکایی (سالانه حدود 10 هزار دلار) می باشد. این شهریه به طور معمول در سال های دوم و سوم اندکی کاهش می یابد. هر دانشجو رشته دندان پزشکی دانشگاه سچینوا مسکو اجازه 20 ساعت کار در هفته را به منظور تامین مخارج زندگی و شهریه دانشگاهی خود دارا می باشد. این کشور نسبت به کارکردن دانشجویان بین المللی بسیار حساس می باشد در صورتی که شما بیش از بازه تعیین شده کشور اقدام به کار کنید پلیس کشور روسیه موظف است شما را دیپورت کند.

دیگر شرایط لازم جهت اخذ پذیرش رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا مسکو

دانشگاه سچینوا مسکو که به عنوان اولین دانشگاه پزشکی مسکو معروف است، برای تمامی رشته های پزشکی و پیراپزشکی خود شرایط و ضروریاتی تعیین کرده است. از شرایط لازم و ضروری جهت قبولی و پذیرش دانشجویان ایرانی در رشته دندانپزشکی دانشگاه سچینوا، اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن و دیپلم 16 به بالا می باشد. همچین داشتن رزومه قوی زبان انگلیسی و یا مدرک بین المللی زبان انگلیسی و یا روسی می تواند در پذیرش دانشجویان جهت تحصیل در روسیه باشد. قبولی در آزمون پایان دوره پادفک و پیش پزشکی و اخذ نمره بالا از دیگر شروط پذیرش دانشگاه سچینوا در رشته دندانپزشکی است. از دیگر شروط مهم دانشگاه سچینوا مسکو جهت پذیرش رشته های علوم پزشکی، داشتن گواهی سلامت دو ساله دانشجویان در برابر بیماری هایی نظیر ایدز و هپاتیت است.

گالری تصاویر دانشگاه

رشته های دیگر

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا