021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (8 امتیاز)

کنسرسیوم NCUK؛ برنامه ویژه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان

کنسرسیوم ncuk

فهرست مطالب

برنامه آموزشی NCUK یا کنسرسیوم NCUK چیست ؟

کنسرسیوم NCUK در ابتدا یک خیریه آموزشی و دارای ده دانشگاه عضو در انگلستان بود. این مجموعه شرایط آمادگی دانشگاه و مدارک تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی به عنوان آمادگی برای تحصیل در خارج از کشور خود فراهم می کند. کنسرسیوم NCUK در سال 1987 تاسیس شد و بیش از 30 هزار دانشجو را در دانشگاه های کشور انگلستان قرار داده است.

NCUK سی امین سالگرد خود را در سال 2017 جشن گرفت. علاوه بر دانشگاه ها، مدارک برنامه آموزشی NCUK توسط طیف وسیعی از موسسات دیگر در انگلستان و دیگر کشورها شناخته می شوند. کنسرسیوم NCUK همچنین با دانشگاه هایی در کانادا، ایرلند شمالی، ایالات متحده آمریکا، نیوزیلند و استرالیا همکاری می کند.

NCUK  کنسرسیومی از دانشگاه های برجسته از بیش از 5 کشور پر طرفدار جهت تحصیل و مهاجرت تحصیلی است که به دانشجویان بین المللی دسترسی تضمینی به دانشگاه های سراسر جهان و کمک به موفقیت در ورود و پذیرش دانشگاه ها را می دهد. در این کنسرسیوم تعداد زیادی از کالج ها و دانشگاه های معتبر با یکدیگر در ارتباط هستند، و امکان تحصیل را در مسیری هموار و ساده تر نسبت به پذیرش مستقیم از دانشگاه های معتبر فراهم می کند.

در کنسرسیوم NCUK  امکان تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای بیش از 1000 رشته تحصیلی از جمله رشته های علوم پزشکی، علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر، اقتصاد و تجارت فراهم است. کنسرسیومNCUK  همیشه در جهت منافع متقاضیانش  عمل می کند و به آن ها کمک می کند تا رویاها و آرزوهای خود را چه در دانشگاه و چه پس از آن، در زندگی و حرفه خود تحقق بخشند.

برنامه آموزشی NCUK به متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تضمین کسب بهترین شرایط تحصیلی را می دهد. مراکز زیر مجموعه NCUK یعنی کالج ها و دانشگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که استانداردهای عالی علمی را با تلفیق مهارت های زبان خارجه، مهارت های تحصیل، اجتماعی و فرهنگی ترکیب می کنند. مدارک تحصیلی کنسرسیوم NCUK توسط سطح فوق العاده خدمات و سابقه برجسته 30 ساله پشتیبانی می شود.

کنسرسیوم NCUK به تعداد زیادی دانشجوی بین المللی کمک می کند که به طور تضمینی به دانشگاه های برجسته کشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، استرالیا و نیوزیلند دسترسی پیدا کنند و در طیف وسیعی از رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش و مهارت لازم را کسب نمایند. مدارک NCUK برای آماده سازی دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه با دسترسی تضمین شده به دانشگاه های سراسر جهان طراحی شده است.

برنامه آموزشی ncuk

دوره های آموزشی NCUK چگونه است؟

برنامه بنیادی یک ساله بین المللی یا IFY یکی از سه دوره اصلی سیستم آموزشی NCUK است. اگر متقاضیان، دوره دبیرستان را خارج از سیستم آموزشی کشور انگلستان یا به زبانی غیر از زبان انگلیسی به پایان رسانده باشند، ابتدا قبل از اقدام به ورود به دانشگاه باید این دوره پایه را بگذارنند. برنامه بنیادی یک ساله بین المللی NCUK به طور گسترده ای در دانشگاه های انگلستان، نیوزیلند و همچنین آمریکای شمالی و استرالیا پذیرفته شده است.

برنامه بین المللی سال یکم یا IYOne یک مدرک دارای اعتبار است که توسط NCUK ارائه می شود. در این دوره دانش پذیران، سال اول مقطع لیسانس یا کارشناسی را به صورت برنامه یک ساله در یک مرکز آموزشی تایید شدهNCUK  از جمله کالج های معتبر، با تضمین ورود به سال دوم در دانشگاه مقصد در کشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، نیوزیلند و استرالیا می گذرانند و مدرک تحصیلی دریافت می کنند.

دوره Master’s Preparation (PMP) یک دوره یک ساله ویژه کارشناسی ارشد در کنسرسیوم NCUK است. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مختلف که مدرک لیسانس دریافت کرده اند با گذراندن این دوره در یک مرکز آموزشی تایید شدهNCUK  از جمله کالج های معتبر، مهارت ها و دانش علمی خود را ارتقاء داده و برای سال دوم به صورت تضمینی وارد همان رشته تحصیلی در دانشگاه های مقصد کشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، نیوزیلند و استرالیا می شوند.

دوره های آموزشی ncuk

کشورها و دانشگاه های تحت پوشش کنسرسیوم NCUK

در حال حاضر بیش از 120 دانشگاه معتبر از کشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، نیوزیلند، استرالیا و ایرلند زیر نظر کنسرسیوم NCUK  فعالیت دارند و امکان تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه ها فراهم است. این دانشگاه ها از شهرت، کیفیت و برتری در سراسر جهان برخوردار هستند. در این بین بیش از 15 دانشگاه در آمریکا، بیش از 5 دانشگاه در کانادا، بیش از 80 دانشگاه در انگلستان، بیش از 20 دانشگاه در استرالیا و بیش از 10 دانشگاه در ایرلند و نیوزیلند امکان تحصیل در خارج از کشور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای متقاضیان از طریق کنسرسیوم NCUK فراهم است.

واحدهای درسی دوره های یک ساله برنامه آموزشی NCUK

هر دانشجو لازم است که سه واحد درسی را در دوره NCUK انتخاب کند. این واحد های درسی بسته به رشته دانشجو و به پیشنهاد کالج و مرکز آموزشی ارائه می شود. به غیر از زبان انگلیسی که برای همه دانشجویان اجباری است، دانشجویان با اختیار خود باید از واحدهای درسی از جمله انگلیسی آکادمیک، فیزیک، شیمی، ریاضیات مهندسی، ریاضیات علوم پایه، ریاضیات اقتصاد، ریاضی پیشرفته، زیست شناسی، هنر و طراحی، مطالعات تجاری، اقتصاد، روابط بین الملل، جامعه شناسی و علوم سیاسی انتخاب کنند.

پایان دوره یک ساله NCUK و مدارک معادل آن

نمرات نهایی دانشجویان دوره های NCUK در هر واحد درسی با آزمون کتبی تعیین می شود و 80% نمره کل را شامل می شود و 20% باقی مانده بر مبنای پروژه دانشجویی و فعالیت کلاسی دانشجو است. دانشجویان پس از پایان دوره مدرک فارغ التحصیلی را از NCUK در انگلستان دریافت می کنند. این مدرک در نظام آموزشی انگلستان معادل A-level/GCE، در نظام آموزشی استرالیا معادل SSCE و در نظام آموزشی آمریکا معادلAP شناخته می شود و تائید می شود.

مزیت های تحصیل توسط کنسرسیوم NCUK

  1. پذیرش تحصیلی و ویزای تضمینی زیر نظر برنامه آموزشی NCUK
  2. – مسیر هموار و راحت تر اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی
  3. – امکان تحصیل در دانشگاه های با رتبه های برتر جهانی
  4. – کاهش هزینه های تحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد
  5. – امکان اخذ بورسیه تحصیلی از کنسرسیوم NCUK

مهمترین لینک ها کنسرسیوم NCUK

وب سایت NCUK https://www.ncuk.ac.uk/
دانشگاه های همکار با NCUK https://www.ncuk.ac.uk/our-universities/
کالج ها و مراکز آموزشی همکار با NCUK https://www.ncuk.ac.uk/where-can-i-study

چرا ما برنامه آموزشی NCUK را پیشنهاد می دهیم؟

از ویژگی های شاخص تحصیل در انگلستان، کانادا، آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند می توان به دارا بودن بهترین سیستم و نظام آموزشی در جهان، امنیت بالا، آموزش به زبان انگلیسی بدون هیچ زبان دوم یا سومی، اعتبار بالای بین المللی مدارک دانشگاه های، بیشتر از 95% رضایت مندی دانشجویان از تحصیل در این کشورها، امکان کار و تحصیل همزمان، فرهنگ چند ملیتی، حضور موفق ایرانیان در این کشورها و امکان اقامت و کار پس از تحصیل اشاره کرد. هر چند هزینه زندگی و تحصیل در این کشورها نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمی بالاتر است اما کیفیت آموزشی و استانداردهای زندگی و تحصیل باعث جذب سالانه بیش از 1 میلیون و 200 هزار دانشجو به این چند کشور از سراسر جهان می شود.

کالج های زیادی از جمله کالج های مجارستان و مراکز آموزشی معتبر که مورد تائید و زیر نظر کنسرسیومNCUK هستند، این امکان را برای متقاضیان ایرانی علاقه مند به تحصیل در انگلستان، تحصیل در کانادا، تحصیل در آمریکا، تحصیل در استرالیا و تحصیل در نیوزیلند فراهم کرده است که بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی و برای هر رشته تحصیلی که تمایل دارند، وارد دانشگاه های معتبر شوند.

ncuk

دوره ‌های مرکز NCUK به صورت زیر اجرا می شود:

1- دانشجویان می توانند ۱ سال را در مرکز آموزشی همکار کنسرسیوم NCUK تحصیل کنند و ۳ سال را در دانشگاه مورد علاقه خود و رشته مورد نظر در یکی از 6 کشور ادامه دهند و مدرک کارشناسی یا لیسانس بگیرند.

2- دانشجویان می توانند ۲ سال را در مرکز آموزشی همکار کنسرسیوم NCUK تحصیل کنند و ۲ سال را در دانشگاه مورد علاقه خود و رشته مورد نظر در یکی از 6 کشور ادامه دهند و مدرک کارشناسی یا لیسانس بگیرند.

3-  دانشجویان با مدرک کارشناسی یا لیسانس می توانند ۱ سال را در مرکز آموزشی همکار کنسرسیوم NCUK تحصیل کنند و ۱ سال را در دانشگاه مورد علاقه خود و رشته مورد نظر در یکی از 6 کشور ادامه دهند و مدرک کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس بگیرند.

در این طرح، ورود به دانشگاه و تحصیل در کشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند تضمینی است. همچنین ویزای تحصیلی را NCUK و مراکز زیر نظر NCUK با هم هماهنگ می کنند. مخاطبان نیاز به گذراندن آزمون و مدرک آیلتس یا تافل ندارند و آزمون زبان  NCUKکفایت می‌ کند. دانشجویان حق انتخاب از میان هزاران رشته تحصیلی دانشگاهی (Science،  Biomedical Sciences ، Medicine ، Business and Economics ، Engineering، IT and Computer Science،  Art and Design ، Sport  و … ) را دارند که توسط دانشگاه‌ ها ارائه می شوند. این سیستم می تواند برای علاقه مندان به تحصیل پزشکی در اروپا، تحصیل داروسازی در اروپا و یا تحصیل دندانپزشکی در اروپا می تواند گزینه مناسبی باشد.

سوالات متداول

دوره های NCUK برای چه متقاضیانی مناسب است؟

علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در دانشگاه های معتبر کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، نیوزیلند، استرالیا و ایرلند می توانند از کنسرسیوم NCUK استفاده کنند.

آیا NCUK شرایط سنی خاصی دارد؟

برای مقطع کارشناسی از رنج سنی 18 الی 25 سال و برای مقطع کارشناسی ارشد از 22 الی 35 سال شرایط سنی مناسبی است.

آیا NCUK شرط معدل دارد؟

شرایط معدل وجود ندارد اما ترجیحا معدل دیپلم و پیش دانشگاهی بالای 14 باشد.

شهریه دوره NCUK سالانه چه میزان است؟

شهریه دوره یک ساله NCUK ، 9900 یورو است که نسبت به شهریه 15 هزار الی 35 هزار یورویی دانشگاه ها بسیار پایین تر بوده و باعث صرفه جویی ارزی برای متقاضیان می شود.

آیا کنسرسیوم NCUK نیاز به مدرک زبان انگلیسی دارد؟

خیر. در دروه NCUK متقاضی دوره زبان انگلیسی جنرال و آکادمیک را می گذراند.

آیا اخذ ویزای جهت ورود به دانشگاه پس از دوره های آموزشی NCUK تضمینی است؟

بله. تضمینی است. مرکز آموزشی یا کالج به همراه NCUK ویزای تحصیلی را برای ورود به دانشگاه برای متقاضی دریافت می کنند.

بعد از گذراندن دورهNCUK چه دانشگاه ها و رشته هایی را می توانیم انتخاب کنیم؟

در حال حاضر بیش از 120 دانشگاه معتبر از کشورهای انگلستان، کانادا، آمریکا، نیوزیلند، استرالیا و ایرلند زیر نظر کنسرسیوم NCUK فعالیت دارند. بیش از 15 دانشگاه در آمریکا، بیش از 5 دانشگاه در کانادا، بیش از 80 دانشگاه در انگلستان، بیش از 20 دانشگاه در استرالیا و بیش از 10 دانشگاه در ایرلند و نیوزیلند امکان تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای متقاضیان از طریق کنسرسیوم NCUK فراهم است.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا