021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (3 امتیاز)

گزارش آزمون های ماهیانه شبیه ساز آیمت ایتالیا در مجموعه آریا دانش 2022- 2023

imat-test

فهرست مطالب

توضیحات کلی جلسه

دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا یکی از دوره های مهم و کلیدی مجموعه آریا دانش است. این دوره ویژه آمادگی متقاضیان علاقه مند به تحصیل در ایتالیا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی برگزار می شود. آزمون آیمت به زبان انگلیسی برگزار در حدود 20 کشور جهان برگزار می شود.

آزمون آیمت، آزمون ورودی رشته های پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی کشور ایتالیا است. این آزمون سالانه در ماه سپتامبر به شکل کاغذی و حضوری در سنترهای مختلف در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، آلمان، ترکیه، امارات و … برگزار می شود. آزمون آیمت ایتالیا در 100 دقیقه و شامل 60 سوال در گروه های زیست شناسی (15 سوال)، شیمی (15 سوال)، ریاضی (5 سوال)، فیزیک (5 سوال) و هوش و اطلاعات عمومی (20 سوال) است. حداکثر نمره آزمون آیمت 90 است و جهت قبولی در دانشگاه کسب نمره بالای 45 ضروری به نظر می رسد.

گروه آریا دانش طبق برنامه هر ساله خود دوره آموزشی آمادگی IMAT ایتالیا را به شکل جامع و فشرده برگزار می کند. در طول دوره های آیمت، دانشپذیران به اشکال مختلف ارزیابی می شوند. یکی از مهمترین سیستم های ارزیابی، آزمون های ماهیانه شبیه ساز آیمت است. این آزمون ها براساس سرفصل های تدریس شده در طول دوره و بازه زمانی یک ماهه توسط اساتید طراحی می شود و به شکل حضوری و آنلاین از دانشپذیران گرفته می شود. این آزمون ها کاملا براساس ساختار آزمون آیمت طراحی می شود و متناسب با نمره مثبت و منفی این آزمون، نمرات بدست می آید. گروه مشاورین آریا دانش از نتایج این آزمون ها در جهت کمک به انتخاب دانشگاه دانشپذیران در مراحل پذیرش تحصیل در ایتالیا استفاده می نمایند. نکته مهم دیگر این است که این آزمون ها علاوه بر کوئیز ها و حل تست و تمرین می باشد.

تصاویر جلسه

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا