021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (5 امتیاز)

تحصیل در کالج های ترکیه 2021

تحصیل در کالج های ترکیه

فهرست مطالب

چرا تحصیل در کالج های ترکیه؟

کشور ترکیه در سال های اخیر از مقاصد اصلی ایرانیان برای تحصیل بوده است و تحصیل پزشکی در ترکیه و تحصیل دندانپزشکی در ترکیه از اصلی ترین مسیرها بویژه برای دانش آموزان تجربی است. با توجه به این که سیستم پذیرش دانشگاه های ترکیه برای متقاضیان بین المللی از طریق ازمو های ورودی است، متقاضیان ابتدا وارد کالج های ترکیه می شوند و با گذراندن دوره های آموزشی، خود را برای ورود به دانشگاه آماده می سازند.

دوره های آمادگی آزمون های معتبر از جمله آزمون YOS و آزمون SAT و همچنین یادگیری زبان انگلیسی و زبان ترکی و آمادگی آزمون تومر (ترکی استانبولی) یکی از مهم‌ترین اهدافی است که دانش‌آموزان را برای تحصیل در بهترین کالج های ترکیه ترغیب می‌کند.

تحصیل در کالج های ترکیه

تحصیل در کالج های ترکیه به زبان انگلیسی

متقاضیان تحصیل در کالج‌های کشور ترکیه با اهدافی همچون قبولی در آزمون‌های YOS، SAT، TOEFL و IELTS اقدام به ثبت درخواست پذیرش دانشپذیران خارجی و داخلی می‌کنند. یادگیری زبان انگلیسی در این کالج‌های معتبر به دلیل قرار گرفتن دانشجویان در فضای بین‌المللی از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است. هزینه شرکت در این دوره‌ها بسته به نوع کالج از  500 تا 2500 دلار برای هر ترم متغیر است. بهترین کالج‌های کشور ترکیه برای یادگیری زبان انگلیسی عبارتند از:

  • آکادمی کمبریج
  • مدرسه زبان هوریزان

تحصیل در کالج های ترکیه به زبان ترکی

یادگیری زبان ترکی استانبولی دیگر هدفی است که دانشجویان را به سمت بهترین کالج های ترکیه جذب می‌کند. تحصیل در ترکیه به هزینه پایین را می‌توان مهم‌ترین انگیزه دانشجویان بین‌المللی برای یادگیری زبان ترکی قلمداد کرد. همانطور که می‌دانید تحصیل به زبان ترکی در کشور ترکیه به نسبت تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی هزینه کمتری دارد. از این رو دانشجویان بین‌المللی با هدف تحصیل به زبان ترکی در دانشگاه‌‌های ترکیه به تحصیل در کالج‌های معتبر ترکیه می‌پردازند.

هزینه تحصیل زبان ترکی در بهترین کالج های ترکیه بین ۳۰۰ تا ۲۳۰۰ دلار است. بهترین کالج‌های یادگیری زبان ترکی در ترکیه عبارتند از:

  • پوزا آکادمی
  • مدرسه زبان بین‌المللی بابیل

تحصیل در کالج های ترکیه به زبان آلمانی

برخی از بهترین کالج های ترکیه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش زبان آلمانی می‌نمایند. شرکت در این دوره‌ها برای متقاضیان تحصیل و زندگی در کشور آلمان بسیار مفید و موثر است. هزینه تحصیل در این دوره‌ها در حدود بین ۵۰۰ تا 3000 دلار متغیر است. مدرسه زبان بابل در آنتالیا یکی از بهترین کالج‌های ارائه کننده دوره زبان آلمانی در ترکیه است.

بهترین کالج های ترکیه

کالج K&K ترکیه

کالج K&K را می‌توان یکی از بهترین کالج های ترکیه دانست. این کالج یکی از قدیمی‌ترین کالج‌هاس معتبر کشور ترکیه است و در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. کالج K&K در شهر کاتماندو واقع شده است. آموزش در این کالج بین‌المللی به زبان ترکی انجام می‌شود. فارغ‌التحصیلان این کالج علاوه بر داشتن شانس بالا برای ورود به دانشگاه‌های معتبر اروپایی، از شانس بالایی برای اشتغال در کشور ترکیه نیز برخوردارند. کالج K&K یک کالج خصوصی است. شرط اصلی اخذ پذیرش  این کالج گذراندن دوره دبیرستان و داشتن مدرک دیپلم است.

دانش‌آموزان و دانشجویان متقاضی تحصیل در این کالج تنها با گذراندن دوره یادگیری زبان ترکی می‌توانند پذیرش این کالج معتبر را بدست بیاورند. تحصیل در این کالج برای متقاضیان تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه‌های اروپایی بسیار مفید خواهد بود. این کالج علاوه بر دوره‌های آمادگی تحصیل در رشته‌های دندانپزشکی و پزشکی، دوره‌هایی را نیز برای تحصیل در رشته‌های مهندسی و مدیریت برگزار می‌کند.

کالج ITTA ترکیه

کالج ITTA واقع شده در شهر آنکارا پایتخت ترکیه، یکی دیگر از بهترین کالج های ترکیه است‌. این کالج معتبر دوره‌های کاربردی متنوعی را ارائه می‌نماید:

  • دوره آمادگی آزمون YOS
  • دوره آمادگی آزمون SAT
  • دوره آمادگی آزمون TOEFL
  • دوره آمادگی آزمون IELTS
  • دوره آمادگی آزمون GRE
  • دوره آمادگی آزمون IMAT
  • دوره آمادگی آزمون TOMER

این دوره‌ها با بهترین کیفیت و  با بهره‌گیری از بهترین و مجرب‌ترین اساتید برگزار می‌شود.

کالج های ترکیه

کالج lasalle ترکیه

کالج lasalle یکی دیگر از بهترین کالج های ترکیه است که در شهر استانبول واقع شده‌. تاسیس این کالج به سال ۱۹۹۳ باز می‌گردد و عمده فعالیت آن در زمینه رشته‌های مرتبط با مد و طراحی لباس است. گذراندن دوره دبیرستان و داشتن مدرک دیپلم شروط اصلی برای تحصیل در این کالج به شمار می‌روند.

کالج رابرت ترکیه

کالج رابرت یکی از موسساتی است که همواره نام آن در فهرست بهترین کالج های ترکیه به چشم می‌خورد. این کالج آمریکایی در سال ۱۸۶۳ تاسیس شده و قدیمی‌ترین کالج آمریکایی در ترکیه به شمار می‌رود. آموزش در این کالج به زبان‌های ترکی و انگلیسی انجام می‌شود.

تحصیل در ترکیه

کالج ITTC ترکیه

کالج TTCI یکی دیگر از بهترین کالج های ترکیه است. این کالج انگلیسی است و دو شعبه آن در شهرهای استانبول و آنکارا تاسیس شده است. این کالج معتبر دوره‌های متنوعی همچون دوره‌های آمادگی آزمون YOS، آمادگی آزمون SAT و دوره‌های GRE، TOEFL, IELTS, TOMER و GMAT را برگزار می‌کند. کلاس‌های این کالج عموما با ظرفیت مناسبی برگزار می‌شوند. زبان تدریس در این کالج معتبر انگلیسی، زبان‌های ترکی و انگلیسی و آلمانی است. هزینه تحصیل در دوره‌های یک ساله این کالج بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار متغیر است.

سخن آخر

تحصیل در بهترین دانشگاه‌های ترکیه به خصوص در رشته‌های پرطرفداری همچون پزشکی و دندانپزشکی مستلزم قبولی در آزمون‌های بین‌المللی همچون YOS، SAT و .. است. همچنین تحصیل و زندگی در کشورهای اروپایی مستلزم یادگیری زبان خارجی است. تحصیل در بهترین کالج های ترکیه فرصتی مناسب برای تجربه محیط آکادمیک بین‌المللی و همچنین آمادگی برای پذیرش در بهترین دانشگاه‌هاست. انتخاب بهترین کالج متناسب با اهداف و شرایط دانشجویان اهمیت زیادی دارد. از این رو کارشناسان آریا دانش آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین کالج‌های ترکیه و دریافت پذیرش از این مراکز آموزشی هستند.

سوالات متداول

  1. چه دوره‌هایی در بهترین کالج های ترکیه برگزار می‌شوند؟

دوره آمادگی آزمون YOS، آزمون SAT، آزمون TOEFL، آزمون IELTS، دوره آمادگی آزمون GRE و  TOMER و دوره آمادگی آزمون IMAT مهم‌ترین دوره‌هایی هستند که در این کالج‌ها برگزار می‌شوند.

  1. مزیت یادگیری زبان ترکی در بهترین کالج های ترکیه چیست؟

هزینه تحصیل به زبان ترکی نسبت به زبان انگلیسی در ترکیه ارزان تر است. یادگیری زبان ترکی در بهترین کالج های ترکیه شانس پذیرش در دانشگاه‌های این کشور را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

  1. هزینه گذراندن دوره زبان انگلیسی در بهترین کالج های ترکیه چقدر است؟

هزینه تحصیل زبان انگلیسی در کالج‌های معتبر ترکیه بین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار برای هر ترم متغیر است.

  1. هزینه گذراندن دوره زبان ترکی در بهترین کالج‌های ترکیه چقدر است؟

هزینه یادگیری زبان ترکی در بهترین کالج های ترکیه برای هر ترم بین ۳۰۰ تا ۲۳۰۰ دلار متغیر است.

  1. هزینه تحصیل در دوره‌های زبان آلمانی در بهترین کالج های ترکیه چقدر است؟

هزینه تحصیل  دوره‌های زبان آلمانی این کالج‌ها در حدود بین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار متغیر است.

  1. مزیت تحصیل در بهترین کالج های ترکیه چیست؟

تحصیل در محیط بین‌المللی با کیفیت بالا و هزینه مناسب، افزایش شانس پذیرش در دانشگاه‌های برتر دنیا و افزایش شانس اشتغال در ترکیه را می‌توان مهم‌ترین مزایای تحصیل در کالج‌های معتبر ترکیه دانست.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا