021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
امتیاز دهید

آزمون میان ترم کتبی و مصاحبه در دوره پری مدیکال و آیمت ایتالیا 2024

آزمون میان ترم کتبی و مصاحبه در دوره پری مدیکال و آیمت ایتالیا

فهرست مطالب

توضیحات

یکی از اقدامات کلیدی در دوره آمادگی آزمون آیمت ایتالیا و پریمدیکال اروپا در کالج آریا دانش، برگزاری آزمون میان ترم است. این آزمون طبق برنامه تحصیلی که از ابتدای دوره آموزشی تدوین گردیده بود، قبل از تعطیلات نوروز 1403 به شکل کتبی و مصاحبه با حضور تمامی دانش پذیران و اساتید در نیمه دوم اسفند ماه برگزار گردید.

یکی از مهمترین آزمون هایی که در کالج آریا دانش در طول دوره پری مدیکال و دوره آمادگی آزمون IMAT ایتالیا برگزار می شود، آزمون میان ترم اسفند ماه است. این آزمون شامل تمامی مباحث تخصصی زیست شناسی و شیمی در ترم اول می باشد که نزدیک به 50% مباحث از کتاب های اصلی تدریس شده است. آزمون کتبی شامل 23 سوال زیست شناسی و 15 سوال شیمی به صورت سوالات تستی 5 گزینه ای است. همچنین آزمون مصاحبه نیز از مباحث تدریس شده توسط اساتید گرفته شد. هدف از این آزمون علاوه بر ارزیابی علمی دانشپذیران در طول ترم اول تحصیلی و ارزیابی اساتید از شرایط درسی دانشپذیران و همچنین پی بردن دانشپذیران به نقاط قوت و ضعف خود، باعث حفظ آمادگی آن ها در جهت موفقیت در آزمون های بین المللی از جمله آزمون آیمت ایتالیا و دیگر آزمون های ورودی پزشکی اروپا می باشد. همچنین دانشپذیران می توانند ارزیابی بهترین نسبت به شرایط تحصیلی و برنامه درسی خود در طول دوره داشته باشند. نتایج این آزمون ها از جمله مواردی است که مشاوران آریا دانش در راستای مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه نیز در مسیر مهاجرت تحصیلی به آن استناد می کنند.

تصاویر

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا