021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (2 امتیاز)

کلاس خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی – Biology

یادگیری زیست شناسی به زبان انگلیسی نیاز بسیاری از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان است. اغلب دانش‌آموزانی که در مدارس بین‌المللی در حال تحصیل هستند نیازمند یادگیری زیست شناسی به زبان انگلیسی خواهند بود. متقاضیان دریافت دیپلم‌ های بین ‌المللی مانند دیپلم آمریکایی و دیپلم A-level انگلستان نیز به یادگیری زیست شناسی به زبان انگلیسی نیاز دارند. افرادی که قصد تحصیل رشته‌های پزشکی در خارج از کشور را نیز دارند دیگر متقاضیان یادگیری زیست شناسی به زبان انگلیسی هستند.

تدریس زیست شناسی به زبان انگلیسی

ویژگی ها و شاخصه های کلاس خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی در کالج آریا دانش

آموزش حضوری و آنلاین

تمرین و تقویت تست زنی

آموزش اصطلاحات تخصصی

اساتید مجرب و متخصص

آزمون مرحله ای و آزمایشی

آموزش تمامی سرفصل ها

منابع آموزشی معتبر

آموزش اصولی و استاندارد

آموزش مفهومی و پایه ای

کلاس خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی: مقطع دهم

از مهمترین مباحث زیست شناسی به زبان انگلیسی در این مقطع می توان به مباحث زیر اشاره کرد:

  • تاریخچه زیست شناسی
  • گوارش و جذب مواد
  • تبادلات گازی
  • گردش مواد در بدن انسان
  • تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
  • از سلول تا گیاه
  • جذب و انتقال مواد در گیاهان

در کلاس های زیست شناسی به زبان انگلیسی در مقطع دهم دانش‌آموزان با اصطلاحات پایه زیست شناسی آشنا می شوند. در کتب درسی در کشور، اصطلاحات تخصصی زیست شناسی به طور کامل فارسی سازی شده است. از این رو دانش‌آموزانی که قصد دارند برای تحصیل به خارج بروند باید زیست پایه دهم را به زبان انگلیسی بیاموزند.

کلاس خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی: مقطع یازدهم

مباحث مطرح شده در درس زیست شناسی مقطع یازدهم براساس نوع دیپلم بین المللی از جمله دیپلم A-Level و دیپلم IB تفاوت هایی دارد. اما شاید بتوان گفت بخش اعظم آن ها از لحاظ محتوایی بسیار شبیه به یکدیگر هستند. مهمترین سرفصل درس زیست شناسی پایه یازدهم عبارت است از:

  • تنظیم عصبی: یاخته‌های بافت عصبی، ساختار دستگاه عصبی
  • حواس: گیرنده‌های حسی، حواس ویژه، گیرنده‌های حسی جانوران
  • دستگاه حرکتی: استخوان‌ها و اسکلت، ماهیچه و حرکت
  • تنظیم شیمیایی: ارتباط شیمیایی، غدّه‌های درون ‌ریز

در کتاب زیست شناسی پایه یازدهم مطالب بسیار مهمی مطرح شده است. تدریس زیست شناسی یازدهم به زبان انگلیسی شانس دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون‌های ورودی بهترین دانشگاه‌های پزشکی اروپا را افزایش می‌دهد. زیرا اغلب آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های دنیا به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. همچنین اغلب سوالات زیادی از مباحث مطرح شده در درس زیست یازدهم در این آزمون‌ها طرح می‌شود.

کلاس خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی: مقطع دوازدهم

شاید بتوان گفت مهمترین سرفصل های آزمون های ورودی پزشکی در دانشگاه های اروپا از مقطع دوازدهم مطرح می شود. همچنین دانش آموزان مدارس بین المللی باید بتوانند این مباحث را تقویت کنند چون به عنوان پایه درسی مهمی قلمداد می شود. سرفصل‌های درس زیست شناسی پایه دوازدهم عبارتند از:

  • مولکول‌های اطلاعاتی
  • جریان اطلاعات در سلول
  • انتقال اطلاعات در نسل‌ها
  • تغییر در اطلاعات وراثتی
  • از ماده به انرژی
  • از انرژی به ماده
  • فناوری‌های نوین زیستی
  • رفتارهای جانوران

زیست پایه دوازدهم تکمیل کننده مباحث مطرح شده در پایه‌های دهم و یازدهم است. تسلط به درس زیست شناسی دوازدهم به زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان مدارس بین‌المللی بسیار مهم است. زیرا تسلط کامل بر مباحث زیست پایه دوازدهم به زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه‌های معتبر ضرورت دارد. تدریس زیست شناسی دوازدهم به زبان انگلیسی گام بسیار مهمی در جهت پذیرش و ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های انگلیسی زبان است.

مهمترین سرفصل های زیست شناسی آزمون های پزشکی خارج از کشور

همانطور که اشاره شد، تمامی آزمون های ورودی پزشکی در خارج از کشور از جمله آزمون های IMAT ایتالیا، BMAT انگلستان، MCAT آمریکا، TOLC-F ایتالیا و همچنین آزمون های ورودی پزشکی در مجارستان، لهستان، چک، کرواسی، صربستان و … دارای مباحث زیست شناسی می باشد. از این رو متقاضیان باید با دانش بالایی در این آزمون ها شرکت کنند.

 

مهمترین سرفصل های زیست شناسی آزمون های بین المللی پزشکی

ترکیبات زیستی

نظریه و ساختار سلولی

پروکاریوت و یوکاریوت

ساختار کروموزوم و DNA

انرژی سلولی

فوتوسنتر و گلیکولیز

تولید مثل و وراثت

میکروب شناسی

ژنتیک مندلی و کلاسیک

تقسیم سلولی

سنتز DNA و پروتئین

ژنتیک انسانی و بیماری ها

بیوتکنولوژی و فناوری ها

فیزیولوژی انسانی

آناتومی انسان و حیوانات

ایمنی شناسی

اکوسیستم

تنفس سلولی

آنزیم ها و فعالیتشان

زیست گیاهی

منابع و کتب آموزشی معتبر زیست شناسی به زبان انگلیسی

برای تدریس زیست شناسی به زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان از کتاب‌های متنوعی استفاده می‌شود. کتاب‌ های Level AS- و LevelA- از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زیست شناسی مقاطع دهم، یادهم و دوازدهم به زبان انگلیسی هستند. این کتاب ها از مرجع های مهم زیست شناسی ویژه دانش آموزان دبیرستانی است که از انتشارات کمبریج انگلستان می باشد. کتاب‌های MCAT و BMAT نیز برای یادگیری زیست شناسی به زبان انگلیسی مفید هستند. همچنین دانش آموزان دیپلم IB نیز کتاب های اختصاصی خود را به زبان انگلیسی مطالعه می کنند که از مهترین آن ها کتاب زیست شناسی IB diploma است. این کتاب‌ها همچنین به آمادگی هر چه بیشتر دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های ورودی جهت مهاجرت تحصیلی کمک می‌کنند. یکی دیگر از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زیست شناسی به زبان انگلیسی، کتاب Cambridge IGCSE Biology است.

کلاس های خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی در کالج آریا دانش

کالج آریا دانش برگزار کننده دوره ‌های زیست شناسی پایه ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به زبان انگلیسی است. اساتید زیست شناسی این مجموعه دارای تخصص و تسلط کامل بر دروس زیست شناسی پایه هستند. همچنین این اساتید به صورت کامل بر زبان انگلیسی تسلط دارند. مدرسین زیست شناسی مجموعه آریا دانش تجربه تدریس دوره های پری مدیکال را در کارنامه خود دارند. تجربه زیاد اساتید این مجموعه کیفیت تدریس زیست شناسی به زبان انگلیسی تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

کلاس زیست شناسی به زبان انگلیسی به صورت خصوصی برای مفید و موثر بودن باید دارای برخی ویژگی‌ها باشد:

  1. اساتیدی که درس زیست شناسی را تدریس می‌کنند باید تسلط کاملی بر مباحث زیست شناسی داشته باشند.
  2. تسلط بر مباحث شرط لازم برای تدریس زیست شناسی است اما شرط کافی نیست. تسلط بر تکنیک‌های تدریس زیست شناسی و داشتن فن بیان موثر برای یادگیری دانش‌آموزان ضرورت دارد.
  3. برای تدریس زیست شناسی به زبان انگلیسی تسلط کامل اساتید به زبان انگلیسی عمومی نیز ضرورت دارد. مدرسان درس زیست شناسی برای توانایی تدریس به زبان انگلیسی باید مهارت‌های زبانی در حد یک انگلیسی زبان بومی داشته باشند.
  4. تسلط به زبان انگلیسی تخصصی رشته تجربی دیگر شرط لازم برای توانایی تدریس زیست به زبان انگلیسی است. تسلط بر اصطلاحات زیست شناسی به زبان انگلیسی ویژگی ضروری برای یک مدرس به شمار می‌رود.
  5. تجربه کافی را می‌توان آخرین شرط لازم برای یک مدرس زیست شناسی به زبان انگلیسی دانست. داشتن تجربه کافی مدرس در امر تدریس برای یادگیری بهتر و بیشتر دانش‌آموزان بسیار مفید خواهد بود.

پس از شرکت در کلاس های خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی چه بدست خواهید آورد؟

  • ارتقاء سطح دانش اصطلاحات و لغات تخصصی زیست شناسی پایه
  • یادگیری سرفصل ها متناسب با استانداردهای دوره های پریمدیکال
  • آشنایی با سرفصل زیست شناسی در آزمون های بین المللی پزشکی
  • پاسخ دهی به بیش از 80% بیولوژی آزمون های ورودی دانشگاه ها
  • پوشش دهی سرفصل های منابع معتبر بین المللی از جمله کمبریج
  • یادگیری مفهومی همراه با تست زنی و حل سوالات در زمان کوتاه

خدمات کالج آریا دانش ویژه کلاس های خصوصی زیست شناسی به زبان انگلیسی

  • امکان برگزاری کلاس های حضوری و کلاس آنلاین با بروزترین پلتفرم ها
  • برگزاری کلاس حضوری و آنلاین متناسب با زمانبندی هفتگی متقاضی
  • راه اندازی گروه تلگرامی با حضور استاد جهت ارسال محتواهای آموزشی
  • آموزش پایه و اصولی در راستای موفقیت در اخذ دیپلم های بین المللی
  • محتوای آموزشی استاندارد و سیستم و برنامه ریزی آموزشی هدفمند
  • کلاس های رفع اشکال در جهت بهبود عملکرد و تسلط به تمامی مباحث
  • بهره مندی از اساتید مجرب با بیش از 15 سال سابقه تدریس بیولوژی
  • کوئیز و آزمون های مختلف در دوره جهت ارزیابی دقیق و افزایش تسلط

سوالات متداول

یادگیری زیست شناسی به زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان مدارس بین‌المللی همچنین دانش‌آموزانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از ایران بویژه برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی را دارند، ضروری است.

تسلط به دروس زیست پایه، تسلط به زبان انگلیسی عمومی، تسلط به زبان انگلیسی تخصصی زیست شناسی، فن بیان خوب، تجربه کافی در امر تدریس.

مولکولی های بیولوژیک، سیستم های گوارش و جذب مواد، تبادلات گازی، گردش مواد در بدن، سلول و ساختار آن، ساختار دستگاه عصبی، گیرنده‌های حسی، ژنتیک و وراثت، استخوان‌ها و اسکلت، ماهیچه و حرکت، ارتباط شیمیایی، تغذیه در گیاهان و جانوران و … از مهمترین مباحثی هستند که در این مقطع به اهمیت ویژه ای دارند.

مباحث مطرح شده در درس زیست شناسی پایه دوازدهم تکمیل کننده مباحث پایه‌های پیشین است. همچنین در آزمون‌های ورودی بین‌المللی از مباحث این مقطع سوالات زیادی مطرح می‌شود.

کتاب‌ های AS-Level و LevelA-، کتاب های MCAT، BMAT و IB diploma از جمله بهترین کتاب‌ها برای یادگیری زیست شناسی به زبان‌ انگلیسی هستند.

تدریس خصوصی های دیگر

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا