021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (4 امتیاز)

کلاس خصوصی ریاضیات به زبان انگیسی – Mathematics

یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی امروزه متقاضیان زیادی پیدا کرده است. با گسترش مهاجرت تحصیلی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان افراد زیادی نیازمند یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی هستند. به خصوص که درس ریاضیات در زمره درس‌های سخت و سنگین قرار دارد. به همین دلیل یادگیری آن منوط به شرکت در کلاس‌های آموزشی باکیفیت و اساتید مجرب است. درس ریاضیات از جمله مباحث اصلی در اکثر آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های معتبر بویژه در رشته های مهندسی و علوم پزشکی است.

ریاضیات به زبان انگلیسی

ویژگی ها و شاخصه های کلاس خصوصی ریاضیات در کالج آریا دانش

آموزش حضوری و آنلاین

تمرین و تقویت تست زنی

آموزش اصطلاحات تخصصی

اساتید مجرب و متخصص

آزمون مرحله ای و آزمایشی

آموزش تمامی سرفصل ها

پکیج آموزشی رایگان

آموزش اصولی و استاندارد

آموزش آزمون محور

دلایل یادگیری ریاضیات به زبان انگلیسی

دانش‌آموزان و دانشجویان برای یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی انگیزه‌های متفاوتی دارند. در این بخش به برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین انگیزه‌های یادگیری ریاضیات دبیرستان به زبان انگلیسی اشاره می‌کنیم:

  • افزایش شانس قبولی در آزمون ورودی دانشگاه‌های معتبر انگلیسی زبان دنیا: درس ریاضی یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های آزمون‌های ورودی دانشگاه‌هاست. برای مثال در آزمون IMAT ایتالیا سوالات ریاضی طرح می‌شود. آزمون SAT نیز متشکل از ۵۸ سوال ریاضی است. در آزمون یوس نیز سوالات متنوعی از بخش ریاضیات مطرح می‌شود.
  • تقویت ریاضیات دانش‌آموزان مدارس بین‌المللی: دانش‌آموزانی که در مدارس بین‌المللی تحصیل می‌کنند و به دنبال کسب دیپلم های بین المللی هستند، نیازمند یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی هستند. این دانش‌آموزان برای تقویت دانش ریاضیات باید از مدرس حرفه ای جهت یادگیری استفاده کنند.
  • متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور: دانش‌آموزان و دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند باید با اصطلاحات ریاضیات به زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشند. ریاضیات از علوم پایه ای مهم است و در بسیاری از علوم به اشکال مختلف وجود دارد.
  • متقاضیان دریافت دیپلم‌های بین‌المللی: متقاضیان دریافت دیپلم‌های بین‌‌المللی مانند دیپلم A-Level یا دیپلم IB یا دیپلم آمریکایی نیز برای موفقیت در دریافت این دیپلم‌ ها نیازمند یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی هستند.

کلاس های خصوصی ریاضیات به زبان انگلیسی در آریا دانش

کالج آریا دانش برگزار کننده دوره‌های آموزش ریاضیات دوره دبیرستان به زبان انگلیسی است. در این دوره‌ها از اساتید مجرب و مسلط به ریاضیات و زبان انگلیسی بهره گرفته می‌‌شود. تدریس ریاضی به زبان انگلیسی در این دوره‌ها با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. مباحثی که در این دوره آموزشی تدریس می‌شود کاملا منطبق با نیاز دانش‌آموزان خواهد بود. در این دوره‌ها بهترین کتاب‌های ریاضیات بین‌‌المللی مقطع دبیرستان تدریس می‌گردند. علاوه بر مقطع دبیرستان، ریاضیات آزمون های بین المللی از جمله آیمت، یوس، ست و … برحسب نیاز متقاضیان آموزش داده می شود.

منابع آموزشی در کلاس های خصوصی ریاضیات به زبان انگلیسی

کتاب‌های متنوع و باکیفیتی برای یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی وجود دارد. در این بخش به معرفی برخی از این کتاب‌ها و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

  • Mathematic for the DiplomaIB : این کتاب یکی از بهترین منابع برای یادگیری ریاضیات به زبان انگلیسی است. این کتاب یک کتاب درسی مصور است در هر دو فرمت کتاب چاپی و الکترونیکی موجود است. این کتاب ریاضی برای پوشش دادن برنامه درسی جدید سطح استاندارد IB نوشته شده است. ویژگی‌های این کتاب عبارتند از: یک فصل اختصاصی منحصرا برای تمرینات ترکیبی، نمونه‌های کار شده فراوان، سوالات سبک امتحانی؛ دارای بخش مجزا برای نکات. نسخه چاپی این کتاب شامل یک CD است که علاوه بر نسخه الکترونیکی کامل کتاب، شامل سوالات و نکات اضافه است.
  • Mathematics for A-level : این کتاب برای کمک به دانش آموزان برای دانش ریاضیات و تقویت مهارت های ریاضی، عالی است. این کتاب یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی است. همچنین شامل نمونه‌های کار شده فراوان، تمرین‌های تمرینی در هر صفحه و سؤالات مروری در پایان هر فصل است. همچنین، پاسخ سوالات نیز در بخش آخر کتاب گنجانده شده است.
  • Pure Mathematics : این سری جدید به صورت مخصوص برای آمادگی امتحانات بین‌المللی دانشگاه کمبریج برای ریاضیات AS و LevelA- نوشته شده است. این کتاب به دانش آموزان پوشش کاملی از برنامه درسی دوره دبیرستان را ارائه می‌دهد. در این کتاب مثال‌های فراوان با جزئیات و توضیحات واضح برای هر موضوع با رویکرد دانش‌آموز پسند را تضمین می‌کند. سوالات امتحانی زیادی در آن گنجانده شده است تا دانش آموزان مطمئن شوند تا کاملاً برای امتحانات خود آماده هستند. هر کتاب حاوی یک CD حاوی سؤالات چند گزینه ای «خود را بیازمایید» است. همچنین نمونه‌های حل شده به صورت گام به گام سمعی و بصری از سؤالات سبک امتحانی برای بازبینی و تمرین بیشتر در آن وجود دارد. نویسندگان این کتاب ممتحنان و معلمان با تجربه‌ای هستند که در جامع‌ترین و مرتبط‌ترین منابع و تمرینات را ارائه می‌دهند.

سرفصل ها و محتوای مهم ریاضیات آزمون های بین المللی

برخی از مهم‌ترین مباحثی که در کلاس های خصوصی ریاضی به زبان انگلیسی در کالج آریا دانش آموزش داده می‌شوند عبارتند از:

  • آمار و احتمالات: رویدادهای تصادفی، فراوانی و احتمالات، توزیع فرکانس و نمایش گرافیکی آن.
  • هندسه: هندسه اقلیدسی، قضیه فیثاغورث، معادلات دایره، سهمی و هذلولی، خطوط عمود و موازی، فاصله نقطه تا خط، فاصله بین دو نقطه، هندسه دکارتی، مثلثات، سینوس و کسینوس، اندازه زاویه بر حسب رادیان و درجه، اندازه‌گیری طول، مساحت و حجم، چند ضلعی‌ها و ویژگی‌های آن‌ها، ایزومتریک‌ها، مماس زاویه، شباهت‌‌ها و هم ارزی‌ها، دایره و دور.
  • توابع ابتدایی: توابع نمایی، توابع لگاریتمی، توابع مثلثاتی، توابع مرکب، معکوس معادلات و نامعادلات مثلثاتی.
  • جبر و مجموعه‌های عددی: چند جمله‌ای‌ها و مباحث فاکتورگیری، اعداد طبیعی، اعداد صحیح، اعداد گویا، اعداد حقیقی، مقیاس‌ها و نشانه‌گذاری علمی، نسبت‌ها و درصدها، اعداد توان‌دار، عملیات‌ها و ویژگی‌های آن‌ها، عبارات جبری، معادلات و نامعادلات درجه یک و دو، ریشه اعداد، لگاریتم و خواص آن، سیستم معادلات.
  • عملیات‌ها: توابع، دامنه و برد و سایر مفاهیم آن، نمایش گرافیکی توابع.

پس از شرکت در کلاس های خصوصی ریاضیات به زبان انگلیسی چه بدست خواهید آورد؟

  • افزایش دامنه اصطلاحات و لغات تخصصی ریاضیات
  • یادگیری پایه و اصولی ریاضیات به زبان انگلیسی
  • یادگیری متناسب با استانداردهای کالج های اروپا
  • آشنایی با سرفصل ریاضی آزمون های بین المللی
  • امکان کسب نمره بالا در آزمون های بین المللی
  • ارتقاء سطح دانش زبان انگلیسی پایه و عمومی
  • پوشش دهی سرفصل های منابع معتبر جهانی
  • تقویت تست زنی و حل سوالات در زمان کوتاه

خدمات کالج آریا دانش ویژه کلاس های خصوصی ریاضیات به زبان انگلیسی

  • امکان برگزاری کلاس های حضوری و کلاس آنلاین با بروزترین پلتفرم ها
  • برگزاری کلاس حضوری و آنلاین متناسب با زمانبندی هفتگی متقاضی
  • راه اندازی گروه تلگرامی با حضور استاد جهت ارسال محتواهای آموزشی
  • آموزش پایه و اصولی در راستای موفقیت در اخذ دیپلم های بین المللی
  • محتوای آموزشی کاملا رایگان و سیستم و برنامه ریزی آموزشی هدفمند
  • کلاس های رفع اشکال در جهت بهبود عملکرد و تسلط به تمامی مباحث
  • بهره مندی از اساتید مجرب با بیش از 15 سال سابقه تدریس ریاضیات
  • چندین مرحله کوئیز در طول دوره جهت ارزیابی دقیق و افزایش تسلط

سوالات متداول

مهم‌ترین انگیزه‌ها برای یادگیری ریاضی به زبان انگلیسی عبارتند از دریافت دیپلم‌های بین‌المللی، قبولی در آزمون‌های بین‌المللی و تقویت ریاضیات برای دانش‌آموزان مدارس بین‌المللی.

هندسه، آمار و احتمالات، جبر و مجموعه‌های عددی، مثلثات، عملیات و توابع ابتدایی مهم‌ترین مباحثی هستند که در کلاس های خصوصی ریاضیات به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

کتاب های ریاضی دیپلم A-Level و دیپلم IB از بهترین کتاب ها برای یادگیری مباحث ریاضیات هستند.

ماهیت درس ریاضیات دشوار و سنگین است. بنابراین یادگیری ریاضیات به زبان انگلیسی بسیار دشوار و زمانبر است و بهره‌مندی از تدریس اساتید مجرب مفید خواهد بود.

تدریس خصوصی های دیگر

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا