021-28429840

پشتیبانی سریع

جستجو
5/5 - (2 امتیاز)

نمونه تدریس ریاضی و فیزیک استاد زمانی – دوره آنلاین IMAT ایتالیا

استاد ریاضی آیمت

فهرست مطالب

توضیحات کلی جلسه

ریاضی و فیزیک یکی از مهمترین مباحث آزمون های ورودی پزشکی دانشگاه های معتبر اروپا است. در بسیاری از این دانشگاه ها، یا هر دو این مباحث یا یکی از این مباحث مورد سوال قرار می گیرد. تنوع سرفصل های ریاضی و فیزیک باعث شده است که یکی از چالشی ترین مباحث در آزمون های ورودی دانشگاه باشد.

در آزمون IMAT ایتالیا، که به عنوان آزمون ورودی پزشکی و دندانپزشکی مطرح است، 8 سوال از 60 سوال موجود مربوط به بخش ریاضی و فیزیک است. علاوه بر این آزمون در آزمون های ورودی کشورهای مجارستان، انگلستان، چک و لهستان نیز مبحث ریاضی و فیزیک مطرح می شود.

ما در مجموعه آریا دانش، برگزار کننده دوره های تخصصی آمادگی آزمون ها ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا بویژه دوره آمادگی آزمون آیمت ایتالیا هستیم. ما در محموعه خود اساتید حرفه ای و تخصصی را در جهت آموزش مباحث تخصصی این آزمون ها به دانشپذیران گرامی گرد هم آوردیم. استاد صالح زمانی، یکی از بهترین مدرسین ریاضی و فیزیک به زبان انگلیسی هستند که سابقه زیادی در تدریس این دروس دارند.

ویدیوی جلسه

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا