021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (2 امتیاز)

معرفی استاد امیر ارجمند، مدرس شیمی آریا دانش

رضا امیرارجمند

فهرست مطالب

استاد رضا امیر ارجمند یکی از بهترین مدرس های شیمی به زبان انگلیسی است. ایشان با سابقه طولانی تدریس و تسلط بالا به زبان انگلیسی، متقاضیان را برای آمادگی آزمون های ورودی دانشگاه جهت تحصیل پزشکی در خارج از کشور آماده می سازند. ایشان علاوه بر مباحث شیمی عمومی و شیمی آلی، مباحث ریاضی و فیزیک را نیز با قدرت آموزش حرفه ای، تدریس می نمایند.

 

شرح صحبت های استاد امیرارجمند

همونجور که میدونید علم شیمی از دانش های بنیادی بوده که به مطالعه و بررسی عناصر، مولکول ها، یون ها، ترکیبات شیمیایی و پیوندهای مولکولی می پردازه. ارتباط علم شیمی با علوم پزشکی و بیولوژی ناگسستنی است. شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، زیست شیمی و شیمی فیزیک از مهمترین شاخه های این علم به شمار میاد.

با توجه به اینکه شیمی عمومی و شیمی آلی از مهمترین مباحث آزمون های ورودی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی دانشگاه های معتبر اروپا هستن، داشتن دانش تخصصی در این زمینه بسیار در موفقیت دانشپذیران اهمیت داره. در آزمون هایی همچون آزمون IMAT ایتالیا، آزمون BMAT انگلستان و آزمون های ورودی دانشگاه های مجارستان، چک، لهستان، کرواسی، لتونی و صربستان بخش مهمی از سوالات را درس شیمی شامل میشه.

ما در مجموعه آریا دانش با اتکا به تجربه و تخصص خود و با آموزش چند وجهی مفاهیم علوم شیمی، کتاب های استاندارد، حل تمرین و آزمون های پیوسته، همراه شما در مسیر موفقیت در ورود به دانشگاه و اخذ پذیرش تحصیلی هستیم.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا