5/5 - (1 امتیاز)

گزارش تصویری آزمون های ماک آیمت ایتالیا 2024 (آزمون های پایانی)

آزمون های ماک آیمت ایتالیا

فهرست مطالب

توضیحات

طبق برنامه ریزی کالج آریا دانش، در طول دوره آمادگی آزمون آیمت ایتالیا و در انتهای دوره، آزمون های آزمایشی و شبیه ساز مختلفی ویژه دانشپذیران کالج و دیگر متقاضیان علاقه مند به تحصیل در رشته های پزشکی ایتالیا برگزار می شود. این آزمون ها مطابق با استانداردهای آزمون آیمت ایتالیا سنوات گذشته بوده و توسط اساتید و مدرسین کالج آریا دانش طراحی می شود. هرچند آزمون آیمت به شکل آزمون کتبی و حضوری برگزار می شود، اما آزمون های ماک آیمت که توسط کالج آریا دانش برگزار می شود، هم به شکل حضوری و هم آنلاین با استانداردهای بالا برگزار می شود.

در آزمون های ماک آیمت ایتالیا علاوه بر اینکه دانشپذیران می توانند به ارزیابی مناسبی نسبت به شرایط خود دست یابند، در زمینه مدیریت استرس، مدیریت زمان و چیدن استراتژی آزمون دادن، بسیار کمک کننده خواهد بود. این آزمون ها کاملا مشابه آزمون آیمت بوده و ساختار و محتوای اصلی خود را دارا می باشد. آزمون آیمت ایتالیا در سال 2024 شامل 60 سوال پنج گزینه ای در چهار بخش زیست شناسی (23 سوال)، شیمی (15 سوال)، ریاضی – فیزیک (13 سوال) و هوش و اطلاعات (9 سوال) است.

تصاویر

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

راهنمای ثبت نام و تحصیل در کالج آریا دانش

کالج آریا دانش، برگزار کننده دوره های آموزشی همچون دوره های پری مدیکال، پری اینجینیرینگ، آمادگی آزمون های بین المللی همچون IELTS، TOEFL، Duolingo، IMAT ایتالیا، YOS ترکیه، SAT آمریکا، BMAT انگلستان، TOLC ایتالیا، MCAT آمریکا، دیپلم IB اروپا و دیپلم A-LEVEL انگلستان و دوره های آموزش زبان های بین المللی انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی می باشد. این دوره ها به شکل گروهی و خصوصی و همچنین حضوری و آنلاین برگزار می شود. همچنین ما در کالج آریا دانش خدمات تخصصی مهاجرت تحصیلی را شامل مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه، پذیرش از کالج ها و دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی به متقاضیان ارائه می دهیم.