5/5 - (1 امتیاز)

جشن فارغ التحصیلی دانشپذیران دوره پریمدیکال و آیمت ایتالیا 2024

جشن فارغ التحصیلی دانشپذیران دوره پریمدیکال و آیمت ایتالیا 2024

فهرست مطالب

توضیحات

در انتهای دوره پریمدیکال و دوره آزمون IMAT ایتالیا 2024 – 2023، مراسم فارغ التحصیلی با حضور تعدادی از دانشپذیران، خانواده های آن ها و اساتید آریا دانش برگزار گردید. عزیزان حضور یافته به نمایندگی از 60 دانشپذیر سال تحصیلی 2024 – 2023 در این مراسم حضور یافتند. کالج آریا دانش در این سال تحصیلی مفتخر به ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به متقاضیان ایرانی در 13 استان کشور شامل تهران، آذریابجان شرقی، خراسان، اصفهان، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، فارس، همدان، گلستان، مازندران، یزد، سیستان و بلوچستان و همچنین ایرانیان حاضر در کشورهای آمریکا، کانادا، ترکیه، مجارستان، قبرس، چک، امارات، لهستان، انگلستان بوده است. در این مراسم که در شهریور 1403 قبل از زمان آزمون آیمت ایتالیا برگزار گردید، در مورد موضوعات زیر نکات مختلفی از سوی مدیریت مجموعه آریا دانش و اساتید و مشاوران مجموعه به دانشپذیران و خانواده های آن ها ارائه گردید:

  • گزارش 10 ماهه دوره آمادگی آیمت ایتالیا و برنامه های اجرایی در طول دوره
  • نکات کلیدی در زمان باقی مانده تا آزمون آیمت در زمینه مرور مطالب، اولویت ها مطالعاتی، حل تست، مدیریت زمان جلسه آزمون
  • راهکارهای افزایش و حفظ تمرکز و اعتماد به نفس
  • نکات کاربردی در روز آزمون و نکات اجرایی ویژه جلسه آزمون
  • نکات انگیزشی در راستای اهداف بلند مدت، تمرکز، برنامه ریزی و موفقیت

در این مراسم علاوه بر ارائه نکاتی مهم و کاربردی، یک سرتیفیکیت تحت عنوان اتمام دوره پری مدیکال و آیلتس به دانشپذیران ارائه گردید. این سرتیفیکیت بین المللی بوده و می تواند رزومه خوبی برای دانشپذیران باشد. همچنین در این مراسم از زحمات و همکاری اساتید و مشاوران توسط مدیریت مجموعه، تجلیل گردید.

تصاویر

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

راهنمای ثبت نام و تحصیل در کالج آریا دانش

کالج آریا دانش، برگزار کننده دوره های آموزشی همچون دوره های پری مدیکال، پری اینجینیرینگ، آمادگی آزمون های بین المللی همچون IELTS، TOEFL، Duolingo، IMAT ایتالیا، YOS ترکیه، SAT آمریکا، BMAT انگلستان، TOLC ایتالیا، MCAT آمریکا، دیپلم IB اروپا و دیپلم A-LEVEL انگلستان و دوره های آموزش زبان های بین المللی انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی می باشد. این دوره ها به شکل گروهی و خصوصی و همچنین حضوری و آنلاین برگزار می شود. همچنین ما در کالج آریا دانش خدمات تخصصی مهاجرت تحصیلی را شامل مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه، پذیرش از کالج ها و دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی به متقاضیان ارائه می دهیم.