021-28429840

پشتیبانی سریع

Search
5/5 - (8 امتیاز)

تحصیل در کالج اویسینا مجارستان

کالج بین المللی اویسینا در مجارستان

فهرست مطالب

چرا تحصیل در کالج بین المللی اویسینا مجارستان؟

بوداپست پایتخت کشور مجارستان است که به عنوان بزرگترین و مهم ترین شهر این کشور شناخته می شود. این شهر که بسیاری از زیبایی های اروپا را در خود جای داده، اکنون به عنوان یکی از مراکز مهم علمی در کشور مجارستان می درخشد. از جمله مهم ترین مراکز آموزشی این کشور می توان به کالج بین المللی اویسینا اشاره کرد. سیستم آموزشی کالج اویسینا مجارستان منطبق بر استاندارد های بین المللی است. دانش آموزان مشغول به تحصیل در این کالج می توانند در دوره تحصیل خود، زبان انگلیسی را به خوبی بیاموزند. لازم به ذکر است که علاوه بر زبان انگلیسی، زبان فرانسوی و آلمانی نیز در کالج بین المللی اویسینا مجارستان برای دانشجویان قابل درک است.

کالج بین المللی اویسینا بوداپست

کالج اویسینا مجارستان مکانی است که می توان در یک دوره، اصول برنامه ریزی و زمان بندی را آموخت. کالج بین المللی اویسینا همواره سعی می کند تا دانشجویان را در رسیدن به اهداف تعیین شده یاری کند. در کالج اویسنا مجارستان مهم این است که همه دانشجویان یاد بگیرند که زمان غیر قابل بازگشت است. نخستین دروس تدریس شده در این کالج رسیدن به موقع در قرار های ملاقات و نظم و احترام است. کالج اویسینا معتقد است اگر تمامی اصول گفته شده به خوبی رعایت شود دانشجو می توان با تمرکز بیشتری مطالعه کند و به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد.

کالج اویسینا مجارستان

تفاوت کالج اویسینا مجارستان با دیگر کالج ها

کالج اویسینا نسبت به دیگر کالج های کشور مجارستان و شهر بوداپست از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. در جدول زیر سعی شده رنگینک این کالج نسبت به برخی از کالج ها و دانشگاه های بوداپست تا حدودی بررسی شود.

رتبه در جهان رتبه در کشور مجارستان نام کالج ردیف
9554 36 Milton Friedman Egyetem 1
5854 23 Magyar Képzomuvészeti Egyetem 2
6071 25 Avicenna International college 3
7789 32 Gábor Dénes Foiskola 4
6870 27 Andrássy Universität Budapest 5
3447 11 Budapesti Corvinus Egyetem 6
432 1 Eötvös Loránd Tudományegyetem 7
کالج بین المللی اویسینا در مجارستان

شهریه سال تحصیلی 2020-2021 کالج بین المللی اویسینا

دانشجویان هر دانشگاه یا کالجی سالانه مبلغی به عنوان شهریه پرداخت می کنند. در کالج بین المللی اویسینا مجارستان کل شهریه هر ساله در زمان درخواست و پس از دریافت نامه پذیرش، باید پیش پرداخت شود که این شهریه به حساب بانکی AIC واریز می شود. دانشجویانی که نیاز به کمک مالی داشته باشند، می توانند از بورسیه تحصیلی کالج اویسینا مجارستان استفاده کنند.

اویسینا مجارستان

لیست شهریه دوره های دیپلم های بین الملی کالج بین المللی اویسینا مجارستان با توجه به دوره و برنامه ها به شرح زیر است.

  • انگلیسی – دبیرستان مجارستان – سال پیش دبیرستان: 7900 یورو
  • انگلیسی – دبیرستان مجارستان – درجه 9: 7900 یورو
  • انگلیسی – دبیرستان مجارستان – درجه 10: 7900 یورو
  • انگلیسی – دبیرستان مجارستان – درجه 11: 7900 یورو
  • انگلیسی – دبیرستان مجارستان – درجه 12: 8900 یورو
  • دیپلم قبل از IB / پیش – برنامه سطح: 8900 یورو
  • IGCSE – 1 (درجه 9): 7900 یورو
  • IGCSE – 2 (درجه 10): 7900 یورو
  • سطح – 1 (درجه 11): 8900 یورو
  • سطح – 2 (درجه 12): 8900 یورو

تحصیل در کالج بین المللی اویسینا در مجارستان

دوره های بین المللی کالج اویسینا مجارستان

ردیف نام دوره شهریه
1 AMFM 7900 یورو
2 EFP 5900 یورو
3 BFP 5900 یورو
4 GFP 5900  یورو
5 TFP 6900یورو
6 EITAP 9900 یورو
7 ENAP 9600 یورو
  • شهریه کارشناسی IT در کالج بین المللی اویسینا: 6900 یورو
  • شهریه کارشناسی جهانگردی و مدیریت هتل در کالج اویسینا مجارستان: 6900 یورو
کالج اویسینا بوداپست

برنامه های آمادگی آزمون

  • برنامه آماده سازی  IMAT + :BMAT + AMFP 8900 یورو
  • برنامه آماده سازی SAT (زیست شناسی + شیمی): 4000 یورو

کالج بین المللی اویسینا مجارستان دوره های آموزشی مختلفی را در راستای  اخذ دیپلم های بین المللی، آمادگی آزمون ورودی پزشکی دانشگاه های اروپا و … برگزار می کند. برای مشاهده دوره های آموزشی کالج بین المللی اویسینا کلیک کنید.

کالج بین المللی اویسینا

امکانات رفاهی و آموزشی کالج بین المللی اویسینا مجارستان

  • اینترنت: کالج بین المللی اویسینا در همه زمینه های تحصیلی به دانشجو اینترنت رایگان ارائه می دهد. دانشجویان می تواننداز اینترنت برای اهداف تحقیقاتی و دانشگاهی استفاده می کنند. لازم به ذکر است استفاده غیرقانونی از اینترنت و مشارکت در فعالیت های ممنوعه آنلاین در هر زمان مجاز نیست.
  • امکانات اجتماعی-فرهنگی: کالج اویسینا مجارستان فعالیت های اجتماعی و فرهنگی متعددی را در طول سال دارد. این کالج در طول کریسمس به کودکان بیمار در بیمارستان مراجعه می کند و هدایای کوچک به آنها اعطا می کند. این کالج فعالیت های خیریه به منظور جمع آوری اقلام برای افراد نیازمند نیز در برنامه کاری هر ساله خود دارد.بازدید از دیگر دانشگاه های مجارستان و هم چنین جشنواره نمایشگاه های هنر های دستی و نمایشگاه آثار هنری از دیگر برنامه های فرهنگی کالج اویسینا است.
  • ورزش: کلیه دانش آموزان کالج اویسینا بوداپست طبق برنامه هفتگی خود در کلاس های تربیت بدنی حضور می یابند. به غیر از این همه دانش آموزان دبیرستان و بنیاد می توانند از امکانات مدرن کالج اویسینا مانند خدمات عمومی و همچنین فضای باز و پارک کالج لذت ببرند. استخر شنا، پیست دویدن، زمین فوتبال و بسکتبال از دیگر امکانات ورزشی است که این کالج در اختیار دانشجویان خود به صورت رایگان قرار داده است.
  • رستوران: کالج اویسینا بوداپست دارای یک رستوران کاملاً مبله است که هر روز انواع غذا های گرم ایرانی و فرنگی را در اختیار اساتید و دانشجویان کالج قرار می دهد. دانشجویان می توانند غذای خود را به منظور ارزان تر شدن به صورت آنلاین سفارش دهند. کالج بین المللی اویسینا مجارستان گزینه ای با عنوان شام هم برای دانشجویان قرار داده است که آن ها می توانند بعد از اتمام کلاس خود در کالج، سفارش خود را به خوابگاه ببرند.
  • کتابخانه: کالج اویسینا مجارستان کتابخانه ای در طبقه سوم این مجموعه دارد که دانش آموزان می توانند برای مطالعه به این قسمت مراجعه کنند. هم چنین دانشجویان کالج بین المللی اویسینا می توانند از کتاب های دیگر دانشگاه های مجارستان مشروط بر گواهی کالج استفاده نمایند.
  • واکسیناسیون و مراقبت های پزشکی: کالج بین المللی اویسینا مجارستان با همکاری سازمان بهداشت عمومی مجارستان در تنظیم واکسیناسیون در بوداپست به دانشجویان کمک می کند تا با پرداخت هزینه اندک واکسینه شوند. واکسیناسیون نخستین گام برای پذیرش در اغلب کالج ها و دانشگاه های معتبر جهان است. هم چنین یک اتاق پزشکی در کالج وجود دارد و دانشجویان می توانند با قرار ملاقات قبلی به پزشک مراجعه کنند تا در مورد مشکلات خود صحبت کرده و از مشاوره و کمک پزشکی بهره ببرند.
  • بیمه بهداشتی و درمانی: داشتن بیمه نامه برای مدت تحصیل در مجارستان اجباری است. دانشجویان کالج اویسینا بوداپست تحت پوشش بیمه جنرال خواهند بود. این بیمه فقط در مجارستان معتبر است و اگر به هر دلیلی دانشجو مجارستان را ترک کند برای دوره ای که در خارج از مجارستان است باید بیمه اضافی بخرد.
  • سیستم رزرواسیون کالج های بین المللی: اویسینا برای راحتی دانشجویان، سیستم رزرو و انتصاب را ایجاد و گسترش داده است. دانشجو می تواند هر زمان که بخواهد به مرکز دانشجویی بیاید و با مسئولین اویسینا یا معلمان و اساتید خود به صورت آنلاین ملاقات کند. همچنین از آنها در حل مشکلات و مسائل کمک بخواهد.
  • محل اقامت و اسکان: مرکز مشاوره دانشجویی، اطلاعات و کمک در رابطه با اسکان در بوداپست را بصورت رایگان ارائه می دهد. با این حال، شما در یافتن خدمات سایر آژانس های املاک و مستغلات و یا دوستان خود آزاد هستید. هم چنین می توانید آپارتمان خود را با دانشجویان مقیم شهر بوداپست اشتراک بگذارید. حدودا 5 سال پیش اویسینا اقدام به ساخت خوابگاه مجهز به میز مطالعه، آشپزخانه، حمام، تخت، اینترنت، تلفن، کمد و … کرد. از این رو دانشجویان می توانند از خوابگاه این کالج استفاده نمایند.
  • ویزای شینگن: کالج بین المللی اویسینا مجارستان در منطقه شینگن ( 26 کشور شامل فنلاند، سوئد، مجارستان، هلند و …) قرار دارد. دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهایی که برای تحصیل ویزا لازم ندارند و می توانند وارد مجارستان شوند می توانند به سادگی در کالج اویسینا مجارستان ثبت نام کنند. دانشجویان خارج از کشورهای شینگن قبل از پیوستن به AIC باید حتما برای دریافت ویزای شینگن مجارستان برای تحصیل اقدام کنند.
  • سیستم حمل بار فرودگاه: با ورود به فرودگاه بوداپست، یکی از کارمندان مرکز دانشجویی به جهت استقبال منتظر دانشجو است. اگر دانشجو چند روز قبل از تاریخ رسیدن خود به بوداپست به امور دانشجویی کالج اویسینا مجارستان اطلاع دهد، می تواند از خدمات حمل و نقلی این دانشگاه برخوردار شود. با ورود به کالج بین المللی اویسین مجارستان مراحل ثبت نام آغاز می شود و اویسینا کمک می کند تا دانشجو کارت اقامت خود را زودتر دریافت کند. کارت اقامت شما نشان دهنده تمامی اطلاعات شخصی دانشجو است، لذا دانشجو باید در نگه داری کارت اقامت بسیار توجه کند. دانشجو با داشتن کارت اقامت و گذرنامه خود می تواند به کشور های جز منطقه شینگن از جمله ایسلند، جمهوری چک، نروژ، ایتالیا و … مسافرت کند. دانشجویان برای حضور در کالج اویسینا بوداپست باید حداقل 17 سال سن داشته باشند و دارای مدارک تحصیلی 12 ساله خود باشند.
اویسینا

پس از اتمام مراحل ذکر شده در “نامه پذیرش” فرم “AIC-02” ارائه می شود که سندی است که نشان می دهد دانشجو تمام مراحل لازم را انجام داده است. این فرم شامل دو نسخه است. نسخه اول مربوط به سفارت مجارستان یا کنسولگری کشور اصلی و زادگاه دانشجو است. دانشجو موظف است یک نسخه را به همراه سایر مدارک مورد نیاز به بخش کنسولی ارائه دهد و نسخه دوم را نزد خود نگه دارد، زیرا ممکن است دانشجو مجبور شود، هنگام ورود یا خروج از مجارستان آن را به نیروهای امنیتی مرز مجارستان  نشان دهد. بنابراین، این نسخه باید همیشه همراه دانشجو باشد.

مطالب مرتبط

پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پر بازدید

دوره جامع فشرده آمادگی آزمون آیمت ایتالیا 2024

زیست شناسی + شیمی + ریاضی و فیزیک + استدلال منطقی و اطلاعات

4.5 ماهه

شروع کلاس ها: اردیبهشت ماه 1403

حضوری | آنلاین
_ همراه با کتاب های آموزشی رایگان _ همراه با جلسات رایگان مشاوره اخذ پذیرش‌، بورسیه استانی و ویزای تحصیلی ایتالیا _همراه با کوئیز های هفتگی _ همراه با آزمون های جامع شبیه ساز آیمت ایتالیا